Jump to content
anita

Er Zijn Van Die Dagen

Recommended Posts

wat je ergste nachtmerrie is als iguana eigenaar(es) is vandaag waar geworden.

terwijl ik lola's terr aan het schoonmaken was,en hij dus rustig boven zat de musjes zat te verleiden(dacht ik) is meneer teug naar beneden gewandeld,de achter deur uit gegaan,tegen de hout opslag opgeklommen,en via de schuuur naar de eerste de beste kale boom het zonnetje op gaan zoekken.

tegen de tijd dat ik er dus achter kwam dat hij niet boven zat,en na een uur zoekken m,n man gebelt,die gekomen is,om te helpen zoekken.

de wanhoop nabij,zag ik hem dus in die ene kale boom zitten.

15 meter de lucht in. miss was het een gelukje dat m,n man al 28 jaar bij de brandweer zit,want het was echt heel hoog,en lola wilde niet vrijwillig naar huis!

maar uiteindelijk zat meneer met heel veel stress,en onderkoeld weer onder z,n powersun.

lolabuiten30okt07012.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig is deze uitstap goed afgelopen

 

gelukig hebt u een eigen brandweerman aan huis :cheer: (deze heefd ook zeker een groote knuffel gehad :D )

 

als ze eenmaal buitengeweest zijn ,de deur maar goed dichtdoen,of ze zijn terug op uitstap als ze terug in een avontuurlijke bui zijn

gelukkig was het nog niet echt koud

 

leverd wel een prachtfoto op

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita

Jeetje wat een verhaal zeg ben blij dat je hem terug hebt gevonden..

Je hebt er een mooie foto aan over gehouden.

Geef hem maar een dikke knuffel en lekker wat eten haha

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje, dat zal schrikken zijn geweest! :blink:

 

Maar fijn dat hij weer thuis is, en die prachtige foto zou ik bewaren voor Lola's vakantieplakboek. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita,

 

Nog een geluk bij een ongeluk.

 

Als dit in hartje zomer zou zijn gebeurd had ik het ergste gevreesd,

had de leguaan zich zeker niet zo makkelijk laten vangen als nu.

 

Gelukkig dat het goed is afgelopen. :rolleyes:

 

Toch handig een brandweerman in de familie zie je maar. :)

 

Foto is inderdaad prachtig, als was dit wel niet de bedoeling. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi om te zien dat je je dieren ook is een avontuur gunt! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou.ik gun het kreng maar weinig opt moment.

ben ik druk om z,n stront te ruimen,en het snot van de ruiten te poetsen,en hij loopt zo 5 meter achter me langs naar buiten.

hij was al gestopt met eten,is knal oranje van de paartijd,en besluit dus de koude wereld maar in te wandelen. hij had de nacht miss wel overleeft,maar hij was zeer zeker dood gegaan,want het is echt te koud.het is m,n eigen schuld natuurlijk,maar het hele gedoe kost me 5 jaar,zo ben ik geschrokken.

het zal wel even duren vordat ik er overheen ben,en vandaag wil hij toch wel weer wandelen,we zetten hem zoals gewoonlijk in de hal om naar boven te lopen,en hij loopt 3 keer zo weer naar de keuken deur! meneer houd dus wel van spanning!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

het enigste wat er verandert is,is dat hij nu de weg naar buiten weet.

en hij heeft genoten,hij was er aan dood gegaan,maar wel in z,n iguana element,wiegend op een tak.

hij heeft een uur onder de lamp gezeten,met z,n bek half open! of het angst,stress of kwaadheid was dat tie betrapt was,zullen we nooit weten.

hij weet de weg nu,en ik ga maar investeren in tracking,want vanaf nu zal hij het blijven proberen,en een ongeluk zit in een klein hoekje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
ben ik druk om z,n stront te ruimen,en het snot van de ruiten te poetsen,en hij loopt zo 5 meter achter me langs naar buiten.

Whoehahaha, ik zie het he-le-maal voor me... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hihi

ik dus niet ,en vandaag weer het zelfde verhaal.regelrecht naar de buiten deur!

het is dat hij te lomp is om in de gordijnen te klimmen ,anders probeerde hij dat wel!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
hihi

ik dus niet ,en vandaag weer het zelfde verhaal.regelrecht naar de buiten deur!

het is dat hij te lomp is om in de gordijnen te klimmen ,anders probeerde hij dat wel!!

Zou dat na verloop van tijd niet weer een beetje gaan slijten? Hij heeft nu natuurlijk de smaak te pakken en het ligt allemaal nog vers in zijn geheugen (" Er stond daar een lekker zonnetje, wiegen in de wind... zucht, het leven is mooi" :rolleyes: ), maar misschien (als blijkt dat het een eenmalige mogelijkheid was) laat hij dat idee wel weer varen.

 

Tenminste, ik heb totaal geen ervaring met leguanen, dus ik weet niet hoe koppig ze kunnen zijn...

Share this post


Link to post
Share on other sites

echt,meneertje laat niks varen! macheert regelrecht naar de buiten deur,en als dat niet lukt proberen we het via het raam! we hebben steenstrips tegen de muren,hij is te log,maar hij probeert toch zo de hoogte in te gaan.

ik ben bang dat dit eindeloos door gaat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ze eenmaal iets in de bol hebbe dan gaan ze er ook voor...:P

maar jij zal dat wel goed krijge toch door al diej wijze raad is mijn iggy ook een knuffeldier geworde, dus wat dat betreft zal et wel goed kome ! groetjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

dank je. wat een vertrouwen heb je in me!

en jawel,natuurlijk komt het goed!

nog beter opletten maar,en ik ga er een tracking op plakken,zodat hij gevonden kan worden,in het geval dat!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat een verhaal anita :blink: dat wordt je achterdeur verplaatsen :P

wat zal jij geschrokken zijn zeg :blink: ik heb het ook een keer gehad toen was ik aant werk en meneer maakt zelf zijn terrarium deuren open,,,,mn kamerdeur was wel dicht maar mn raam stond wel open :blink: gelukkig dat mn broer hem hoorde lopen boven, anders was dat misschien ook wel anders afgelopen.

maar ja, hiet is allemaal goed afgelopen en jij heb je mannetje gewoon weer terug en da gaat het om!!! :P

 

Groetjssss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuig is het dus! Maar ergens toch wel mooi om een beest met karakter in je huis te hebben die je scherp in de gaten moet houden, maar idd een ongeluk zit in een klein hoekje en de nachten zijn idd veel te fris, dus vanaf nu vertrouwen we gewoon op je scherpte :D

Suc6! t is wel een mooi beest trouwens!

 

Grtz John

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×