Jump to content
marvin

Weer Nieuwe Foto's!

Recommended Posts

hoi

marvin,doe eerst effe 1 met 150 watt,op de goede hoogte zo tusses de 40 en 50 cm,die armatuur heeft een ketting dus kan je later wat spelen met de hoogte.

maar hij heeft ook een koele plek nodig.

wakker worden,zonnen,dan wat koelen en wat kloten,wat eten,zonnen,dat is wel zo,n beetje. hij hoeft dus niet het terra uit te branden,of genoodzaakt te worden op de grond te zitten,als je de poep niet veel verwijderd hangt er een giftige walm,en het is on natuurlijk.

maar als hij wormen heeft,en straks goed warm zit explodeert de worm groei door de warmte,en ben je verder van huis. dus als het mogelijk is laat even nakijken,of ontworm preventief!(dat mag wel elke 6 maanden).

ik ben benieuwd,sucses!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi marvin

dit was lola's avond maal,ik heb het gewogen,en het was 348 gram.alles weg natuurlijk.

post-30-1188315183.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, rossi eet normaal iets van 7 bladeren andijvie op,,,,maar vandaag heb ik er 3 lampen van 60 watt erin gedaan, maar rossi heeft niet gegeten(er was dan wel wat mis met de timer waardoor de lampen al om 19.00 uur uit gingen) maja dan had hij toch wel wat moeten eten???? :(

 

Groetjssss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier gaan de lampen altijd om 7 uur uit.

maar het gaat alleen werken als je die 3 lampen aan elkaar bind zodat hij een zonnetje heeft.anders kan je net zo goed de verwarming op 40 graden zetten. zijn de lampen wel nog wat lager komen te hangen?

geen algehele warmte maar de zon op z,n bast,snap je!

poept hij wel normaal??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou ja,,,,hij eet niet veel....dus poepen komt er ook niet echt van af en toe een klein drolletje....het enige wat ik heel veel vind zijn zn kwakjes B)

 

Groetjssss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

och hemel,nu al !!!

het is pas augustus!!!! hopelijk voor jou houd dat niet aan tot februari!

maar hij is niet vervelend naar jou toe? als hij nu al in de paartijd zit zal hij ook weinig intresse hebben om te eten! bedenk maar niet dat hij beter af zou zijn met een vriendinnetje! hij zou alleen maar veregeren,en zal onhandebaar worden.arm ding hoor!

als hij verveldend gaat worden geef hem dan ook maar iets om mee te kuffelen,zodat hij jou met rust laat! en toch een grotere lamp he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee, hij is helemaal niet vervelend naar mij toe,,,,integendeel zelfs, ik kan alles met Rossi doen als ik hem op pak doet ie niks, hij gaat ook lekker op mn arm zitten, hij komt af en toe gewoon naar mij toe, hij heeft vandaag touwens wel bijna een half bakje gegeten toen ik uit school kwam....maar ja, kan het ook komen door de paartijd dat Rossi 2 keer op mijn hoofd heeft gesprongen????

 

en wat bedoel met "iets geven om mee te knuffelen" zoals wat? :rolleyes:

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

je zegd het al.hij is van strontvervelend aanhankelijk geworden! nu is het veel te vroeg in het jaar,normaal begint de paartijd pas in nov,al komt het de laatste jaren ietsjes eerder,maar nu in aug topt alles hoor! als je niks over kwakjes had gezegd hadden we nog dagen kunnen schrijven wat er met rossie is.

maar meestal worden ze net iets te aanhankelijk naar de verzorger toe,(weet lya ook alles van).

nou wil lola ook wel eens wat !! maar het probleem is dat ze met paren,net als een baardje het vrouwtje vast bijten om er hmnn goed bij te kunnen.dus lola wil me vastbijten en dat kan dus niet,want z,n tanden zijn ietswat te scherp.handschoenen aan dus,en als hij wil bijten geeft ik hem wat,en sleurt hij dat door z,n terr heen,heeft soms wel 45 min geduurt.

dat rossie dus boven op je is gesprongen kan er dus mee te maken hebben,vooral omdat hij dat normaal niet doet!!

oppassen hoor marvin,hou hem goed in de gaten,ongewild kan hij schade aanbrenen.

post-30-1188406219.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar jij hebt lola toch ook eens een knuffel gegeven????

moet ik dit dan ook doen? is zoiets dan niet gevaarlijk voor Rossi??? of moet ik hem wat anders geven????(heb je suggesties?)

 

sorry voor de vele vragen weer!

 

 

Groetjssss B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha

nou geen knuffel of iets anders kan alleen uiteindelijk nadelig voor jou zijn.zoek iets waar niet te veel frutsels aan zitten en groot genoeg is waar z,n poten omheen kunnen. een goedkoop kussentje kan ook

maar hij is nog niet op je afgekomen met z,n bek open!! hou het in de gaten hoor!!

je kan het zien,z,n oogjes worden rood,hij blaast z,n wangen op! je ziet hem denken nou,lekker kippetje :cheer:

de vragen zijn dus echt niet erg hoor,ik praat er uren over als ik eenmaal de kans krijg!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×