Jump to content
marvin

Ontsnapt!

Recommended Posts

heej :P

 

de afgelopen 2 weken is Rossi zo gigantisch druk! hij racet een aantal keren per dag door mn terra heen, op en neer, tegen de ramen krabben, in de waterbak lopen te klieren, maar ik heb in die 2 weken ook al 3 meegemaakt dat opeens de deuren een stuk open stonden, maar Rossi zelf zat gewoon onschuldig op zn steentje. dus ik was bij me zelf aant twijfelen of ik het wel dicht heb gedaan. maar 3 keer vond ik wel erg veel. en ja hoor, ik was gister aant werk totdat ik te horen kreeg dat Rossi in mijn kamer liep :blink: mn vader heeft hem gepakt(hij scheet wel in zn broek voor hem.) en weer terug in zn terra gedaan. dus dat ik thuis kwam was hij nog wel een van slag volgens mij(hij was grotendeels zwart zeg maar) en toen had ik hem ff een kwartiertje bij me en toen was hij weer helemaal groen :P ! maja het is gelukkig allemaal goedgekomen dus nu maar ff op zoek naar een slotje voor op de deuren! :P

 

Groetjssss :P

post-30-1186560972.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een handige rakker, inderdaad maar even zoeken naar een slotje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha

wat voorn slotje wil je gebruiken?

meet even op.en leg dan een latje in de groef van de ruit,ben je klaar!

maar ja,paartijd is in aan tocht,lola heeft nu ook al z,n kuren.

dus bereid je voor op onverwachtte uit vallen en dominant gedrag,ook naar je eigen persoontje toe!

als het een troost is:met de kou stijven ze op en worden traager.,en mocht hij buiten geraken,ze gaan doorgaans niet verder dan 125 meter van de hangplek af!

Share this post


Link to post
Share on other sites

de paartijd loopt van nov tot feb.

maar de natuur is overstuur,en de paartijd kan nu al in sept/okt.en duurt nu dus langer.dat is mij de laaste 2 jaar opgevallen.

vooral dieren van een jaar of 3 en ouder zijn er erg gevoelig voor.

je weet dat iggis in die tijd ook wel verlieft worden op hun verzorger.dat is bij mij en bij lya teminste het geval.maar wij zijn vrouwtjes,en jij bent een man!het word dus even afwachten wat rossi met jou wil! of hij word velieft,of hij gaat je als een bedreiging zien.is beide situaties zal je toch voorzichtig moetten zijn,want rossi kan knap schade aanbrengen.handschoenen bij de hand houden dus

maar hij ziet er erg goed uit,wat een verschil met een klein jaartje geleden toen je hem in huis haalde! complimenten hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×