Jump to content

Recommended Posts

kijk eens aan wat ik nu heb!ik weet dat je er van moet houden,maar dat deed ik dus al,en nu zulke mooie dieren!! echt prachtige aanwinsten.

links in mijn gigas,en die was gelijk verlieft op de kleine gele dame!natuurlijk kan je weer niet zien hoe geel ze eigenlijk is!super diertje!!

post-25-1186155750.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

gefeliciteer met uw prachtige nieuwe aanwinsten

 

zeer rustuitstralende beestjes

 

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat met je nieuwe aanwinst

 

mooie foto

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinsten!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

in totaal is het een groep van 5,en dan mijn gigas erbij! de man zit nog apart,om eerst te zien wat het geslacht is is van mijn dier.

dit is 1 van de 3 grote vrouwen.

post-25-1186229138.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita ;)

 

Proficiat met je nieuwe prachtige aanwinsten. :rolleyes:

Veel succes ermee.

 

Grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

er is meer!

jammer dat skinken onder gewaardeerd zijn,want er zitten meer voordelen aan dan nadelen.

dit is de goldie man,super tam ,en wil al de hele dag met ,,mama" mee,hij is echt zooo lief!

en de enigste in z,n soort in ned!!

post-25-1186298882.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtige dieren heb je zeg

 

maar wat bedoel je met de enige in zijn soort in ned is het de enigste gold man?

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou,,zoek een tweede!

dit dier is een wildvang diertje! altijd zeer goed behandeld,en echt super super tam!maar het zelfde gelt voor de kleine gele(al is ze een witte)! je kan dus zeggen dat deze beestjes het zelfde kosten las de dure baardjes op het forum.verder zijn de grote dames zo fors zijn wat ook niet gewoon is.ik heb dus echt heel veel geluk gehad om zo,n mooie kweek groep te kunnen krijgen.als mijn gigas nu een man is,waar het op lijkt,heb ik in nov en dez nakweek.pfft hopelijk niet van alle grote vrouwen,want dat worden er wel erg veel in 1 keer.afwachten dus maar!het is echt genieten om zo,n groep stressloos in 1 terra te hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Anita,

 

Prachtige collectie skinken heb je bij elkaar. :rolleyes:

 

Succes met de toekomstige nakweek, deze levenbarend?

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi marc

jazeker ,ze zijn levendbarend,dus gen broedstoof meer,gelijk aan een kuipje katten voer,een slakje of een pot baby voeding! maar fruit,lever ,kip,alles gaat erin.

deze dieren kunnen ook 20 jongen tegelijk baren in 1 legsel,het enigste is dat als het zover is dat er voedsel aanwezig moet zijn,anders vreten de jongen elkaar op,dat schijnt nog geen 5 min te duren.

maar zover is het nog niet,de gold zit nu apart want als mijn gigas dus een man is word hij dood gebeten,maar de gigas ligt al bil aan bil bij een grote vrouw in de hide,en is spontaan in de vervelling gekomen,ik snap best dat hij na 6 jaar single geweest te zijn dat hij er nu op z,n best uit wil zien.en het schijnt te werken,hihi,en dat binnen een paar dagen,geweldig!

post-25-1186423697.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:lol:

 

de gigas ligt al bil aan bil bij een grote vrouw in de hide,en is spontaan in de vervelling gekomen,ik snap best dat hij na 6 jaar single geweest te zijn dat hij er nu op z,n best uit wil zien.en het schijnt te werken,hihi,en dat binnen een paar dagen,geweldig!

 

Ja als je na 6 jaar single plots kans hebt op iemand van het vrouwelijk geslacht, dan trek je natuurlijk je oude kleren uit en doe je je zondags kostuum aan.

 

Mooie groep dat je bijeen gesprokkeld hebt!Leuk te horen dat er iemand serieus bezig is met deze soort!

Succes ermee verder.

 

Groeten Olly

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi.

 

Vind deze soort skinken ook nog knappe dieren, alleen heb ik er geen plaats voor om ze te huisvesten, en ook niet de nodig kennis om ze aan te schaffen.

Misschien met de tijd dat ik ze dan toch nog in huis haal.

 

Greetz Regius

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn zeker aan te bevelen hoor,veel kennis hoef je niet te hebben,er is ook heel weinig over te vinden,er word pas actief gekweekt voor een jaar of 10.

maar als je ze jong neemt,hechten ze zich sterker dan baardjes.

zelfs de gold male die een wildvang was,staat op z,n staart als ik langs het terra loop.want hij wil ,mee met ,,de mamma". en dat binnen 2 weken van aanschaf.echt tof!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×