Jump to content
marvin

Reptielen Zoo

Recommended Posts

Yes :P , ik ga morgen naar het Reptielen park in Vlissingen! onwijs zin in :P !!!

wou ik eventjes an jullie melden :P

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ben er twee jaar geleden eens geweest. Het is niet zo groot, maar wel leuk,

 

Veel plezier morgen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben dr een paar jaar terug ook al eens geweest, mooie diertjes in mooie terras, vind vooral de gillamonsters leuk :D (as die er tenminste nog zijn)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ha,hebben ze gila monsters,dat wist ik niet!! dat zou wat zijn om te bekijken!!

maar marvin,heel veel plezier met je uitje morgen,vertel je ook nog even hoe het was?

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej allemaal :P

 

ben gister dus naar de Retielen zoo geweest, het was wel 3 uur rijden maar het was top weer en heel erg gaaf reptielen park :P de gillamonsters heb ik niet gezien, op internet stond dat ze bij de ingang waren maar niet gezien :(

verder hele mooie grote, schone terraria. heel knap hoe alles eruit zag :P de dieren die ik wilde zien waren er ook zoals de netpython, kaaimannen, varanen en natuurlijk de leguanen, wat een grote monsters waren dat zeg :blink: ze waren helemaal niet bang ze keken je alleen maar aan met die grote ogen. mn pa heeft er ook nog een foto van gemaakt(zonder flits) dus die volgt denk ik nog wel. en de grootste schildpadden van 250 kg hadden ze. en aan het einde werd er een soort demonstartie gegeven met levende dieren die je ook mocht vastpakken enzo. de dieren die ze gebruikte waren: wandelende tak, wel een super grote ongeveer net als je hele hand :P . en de baardagame, dat was een lief en rustig beesie, en een hele mooie python :P dus het was een hele mooie ervaring om dit is een keer te zien :P dat was het wel zo'n beetje B)

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ik zou ook wel wat foto's willen zien

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me zeer leuk je voorbeeld te volgen

 

zullen we deze zomer zeker doen,het is toch geen weer om te zonnen he :rolleyes:

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mooie iggy's

 

ben pas nog in vlissingen geweest maar niet de kans gehad om d'r naar toe te gaan :(;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×