Jump to content

Recommended Posts

hoi

niet dat ik dat iedereen nu warm gaat lopen om slakken te gaan houden wil ik toch graag nog eens laten zien! leuk hoor,al is dat dus erg persoonlijk!

post-25-1184785632.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals u zelf aanhaald :D zeer warm word ik er niet van :D

 

bij ons ziet het er door de vele regendagen er net zo uit in onze tuin,enkel zijn de slakken VEEEEEEEL kleiner :D

 

heb deze reuzen ook al staan bekijken op de beurs,om ze eens goed te bekijken,bij deze hoef ik geen vergrootglas te gebruiken om alles eens goed te zien :D

 

het knuffelgehalte is me net te wijnig om deze in huis te halen :D

 

groetjes

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik vin ze wel mooi! ik zoek al een tijdje achter een goed koppel, maar is niet even simpel! (per post is te risico vol voor hun huisje enz)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ze zijn wel te versturen !

als ze tegen het plafond hangen om te poepen,en willen weer gaan eten ,laten ze zich gewoon vallen!het regent dus slakjes hier,haha,in het begin wel schrikken hoor! maar met 3 slakken kweek je niet,ik heb er nu 5 volwas,en ik weet me geen raad waar ik er in gods naam mee heen moet.

gelukkig krijg ik binnenkort een kweekgroep van 5 tiliqua,dan kan ik voeren,hopelijk hebben ze honger anders zijn de slakken te groot om als voedsel te gaan dienen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dus het zijn meer voor voedseldieren bedoeld ipv als huisdieren te houden?

ik ben er persoonlijk ook niet echt warm van geworden hoor maar het is wel een zeer mooie foto! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

het zijn hele facinerende dieren om te houden,maar ja ze staan onderaan de voedsel keten,en prima voer,2 vliegen in 1klap! dubia heb ik ook,maar om die nu in een bak te zetten om van te genieten,nou,nee.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in wat voor bak heb je ze dan zitten

kzou wel wat foto's willen zien als dat kan

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

effe snel

post-25-1184873241.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mooi terra

wat zijn de maten?

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×