Jump to content
marvin

Agressief

Recommended Posts

heey daar ben ik weer is :P beetje drukke tijd gehad B)

 

Rossi is de laatste tijd echt agressief, ik weet niet waarom. hij slaat me heel vaak met zijn staart en gister datik hem in bad deed was hij echt gespannen en beet hij me in mn duim en nog meer pogongen om te bijten(gelukkig had ik mijn handschoenen aan) en als hij dan op mijn schouder zit wilt hij dolgraag naar beneden en wilt hij er vandoor. en ik geef hem dan ook een tik als hij me bijt of slaat maar verergerd dat de situatie dan niet? :(

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

ik ben effe kwijt hoe oud rossi nu is, maar het lijkt op normaal iguana puber gedrag.

wat kan je doen,consequent zijn in jou gedrag wie de baas is!

als jij wilt dat hij bij je blijft is dat effe lastig,want hij heeft de staart en de nagels,maar zet door! je zou kunnen proberen om hem niet zoveel voer te geven,en lekkere dingen te geven als hij bij jou is,echt dat duurt geen week voordat hij het doorheeft.en idd als hij stout is,is hij stout,en dan krijgt hij gelijk op z,n donder. :shoot:

zelf heb ik de behoefte niet om met hem rond te sjouwen,het houd toch op als hij eenmaal anderhalve meter is,en te zwaar.maar hij zal onderdanig moetten worden,hij heeft geen keus,straks geef jij op,moet hij weg,op naar de volgende,en de volgende.schiet niet op!

laat hem op gezette tijden uit het terra,zodat hij weet waar hij aan toe is.

oja,heb je fotos,hij zal gegroeid zijn,ben benieuwd :cheer:

doegggg

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P Rossi wordt in November 3 jaar( is dat nog erg jong of niet?)

wat bedoel je met niet zoveel voer? i.p.v. een hele bak een halve ofso? en wat geef jij lola dan als beloning?

 

en hier zijn de foto's die ik net even snel gemaakt heb :P

 

Groetjssss

post-30-1184263844.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is het een mooie rhino geworden,en duidelijk niet gewenst van je aandacht.z,n lichaams taal zegd al genoeg.

hij word nu dus 3,geen baby meer,nog niet volwassen,een puber dus!

tja lekker is hier een blad andijvie,of een apebrok,massoeri brokken.(dat is chimpansee voer,en ziet eruit als een grote kattenbrok,je koopt ze bij de oliemeulen beurs).

maar ja,lola is nooit zo opstandig geweest,maar ik heb er wel 2 opgevangen die echt lullig deden.

zoals ik al zei,ze zijn erg gevoelig voor regelmaat,en willen weten waar ze aan toe zijn,hij weet precies hoe hij het hebben wil,en gaat 100% voor zijn eigen gerief,net als elke puber.(hopelijk voelt niemand zich aan gesproken).

als het moet,voer hem alles uit de hand,wel op gezette tijden,en de rest bied je aan in kleine hoeveelheden.hij weet echt zo wat er van hem verwacht word,je weet hoe slim ze zijn.en als hij zich groot maakt,en leleijk wil doen praat je heel streng tegen hem,een freme bad iggy doet wonderen!en doorzetten,niet terug trekken,en zorg dat je boven hem staat,hij moet naar jou opkijken,en niet andersom.

hou me op de hoogte,sucses!

Share this post


Link to post
Share on other sites

qua eten is het wel lastig met hem,,,,hij eet namelijk niet echt snel dingen dat hij ook niet kent. en andyvie is eigenlijk het voer dat ik hem heel vaak geef,,,,en die brokken geen idee wat dat is? nooit van gehoord... :rolleyes:

 

Groetjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

apebrokken,massoeri(weet niet of ik het goed spel)dat is apenvoer,voledig voer,

de enigste plek waar ik weet dat je ze kopen kan is op de olimeulen beurs. ze worden gevoerd aan iguanas,en het voordeel is dat ze er gek op zijn,en dat je er fors van worden,in de schouders enzo,stevig,snap je!

ik moet bijhalen,dat duurt een maandje,maar als ik bijhaal zal ik je wat sturen,kan je het proberen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×