Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

Mn Ramenwasser...:p

Recommended Posts

zal dr eens een foto van late zien..:P

zo kan die nou uren tege et glas aan lope tot ik mn terra open doe

14504593.jpg

 

hahaha zou toch zegguh dat je naar een paar weken wel in de gate heb dat je er niej doorheen kan...:P :P

 

14504791.jpg

 

helemaal mooi als iej zo gaat probere te renne..:P een hoop herrie uit de bak..:P

lig altijd helemaal in een deuk van iggy mooie acties altijd van em

groetjesssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cheer: denk maar niet dat tie op gaat geven hoor!

zo nu en dan denk ik er even niet aan.looplangs het terra,en dan dentert lola met zo,n rotvaart tegen het glas aan,ik blijf ervan schrikken,en ga goed aan de kant als ik de deur open schuif,anders zit tie in mijn haar!

maar meestal wacht ik tot hij weer rustig op z,n hangplek zit,en doe dan de schuif open,en zeg toch nog maar 1x rustig lopen hoor,al is het tegen dove iggy oren.

maar hij ziet er toppie uit!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij hebben hier zo'n baardjes zitten!

gelukkig zijn die wat kleiner en botsen ze niet zo hard anders hadden we elke week ander glas moeten steken! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha daar ben ik soms ook bang voor jah, dat iej mn ruitjes breekt..

want hij zit ook vaak op zn chill stok zou ik ma zegguh en dan neemt iej uit ut niets zo een duik tege et raam aan...:P echt hard..

maar dat doet iej ook als ie gewoon door de kamer loopt en dan klimt iej op de leuning van de bank en das toch denk ik wel een halve meter van et raam af.. en dan kijk ik naar em en dan gaat iej weer in zn houding zittuh.. hahah en springt iej weer tege et raam aan, en ik em steeds maar weer uit de lucht vange

echt een lomp beesje..:P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu zijn die van ons nog klein,lola is nu ruim 130 cm maar dit gaat dus echt niet over,een kennisje van me heeft een volwas dier van 18 jaar,je zou denken dat ze het dan wel door hebben,maar niks hoor.het zwembad is nu verwijderd,want hij liet zich van 150 cm vallen ,het water in,en brak een stuk staart af,op de rand van z,n bad,hij had nergens last van,maar stel je voor!!

nu zijn baardjes onschuldig,ze krabbelen wat staan op het staartje,en lijken wel ook nog eens zo te kunnen slapen . wat hebben we toch een leuke hobby,of niet dan!never a dull moment haha.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha. Zo heb ik ook ne glazenwasser, maar tis meestal voor datem het terra eens goed gaat markeren met zijn heerlijke geuren en bijhorende attributen :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: haal je hem er dan niet uit,zodat hij het in een badje kan doen,dan krijg je de geurtjes en klonten niet in je terra,scheelt weer :cheer:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier zitten de leguanen in een eigen kamer en hebben volop de ruimte. Ze zitten op een achterslaapkamer met uitzicht op een plat dak. Soms blijft er een laagje water op het dak staan en als het zonnetje dan schijnt dan staan ze hier met z'n tweeen tegen het raam op te beuken. Dan willen ze naar dat enorme zwembad in plaats van in het verwarmde peuterbadje wat op hun kamer staat <_< Gelukkig is het sterk dubbelglas :D

 

Ons baardje doet het wat beheerster, als hij eruit wil tikt hij met z'n nageltjes tegen het raam :rolleyes: Alleen houdt hij dit ook heeeeel lang vol. Dan denk je even rustig te zitten en dan hoor je niets anders als tik, tik, tik, enz. :angry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×