Jump to content
Sign in to follow this  
daru1974

We Hebben 6 Babies :)

Recommended Posts

Hoera! We hebben binnen 1 week 6 babybaardagamen gekregen! Zo mooi en zo verschillend allemaal :D Nummer 6 lag vanmorgen in het water van de broedstoof maar die hebben we er op tijd uit weten te vissen :D gelukkig maar! Maar wanneer moeten de kleintjes eigenlijk uit zich zelf gaan eten? Enkele foto's staan bij het fotoalbum :)

Om jullie mee te laten genieten een link met alle foto

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat met de kleintjes

 

sommige eten al van dag 1 andere pas na 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tis ook moeilijk om ze uit elkaar te houden, er is er eentje vandaag een week geleden geboren en er zijn er vannacht 2 geboren, dus niet allemaal op dezelfde dag... Er lopen een stuk of 4 kleine krekeltjes rond, er staan kleine meelwormpjes en kleine appelstukjes.... Wanneer moet ik me zorgen gaan maken als ze dat nog niet doen??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Van de 6 babies zijn er nu 5 flink op krekeltjes aan het jagen en ook aan het eten en we hebben ook een babietje zien drinken dus het gaat helemaal goed komen :) We zitten (we is mijn vriend Ron en ik) continue samen voor die bak geplakt :D haha Zo schattig en koddig :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Hartelijk gefeliciteerd met jullie kleintjes, net als jullie krijgen wij er geen genoeg van om naar die dotjes te kijken. (neemt veel tijd in beslag ha, ha).

Hadden jullie 6 eitjes, of gaan er nog meer uitkomen?

 

gr. Camiel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deze leg hadden we 17 eieren, waarvan 2 kapot, dus 15 eieren. Waarvan er nog een paar onbevrucht. Uiteindelijk zijn er ook een paar babies niet uit het ei gekropen terwijl ze wel volgroeid waren :( maar er zijn er dus 6 uit het ei gekropen en er ligt nog 1 eitje in de broedstoof :)

De vorige leg hadden we 20 eieren en die werden ineens na 55 dagen rot :s :( dus we zijn al heel erg blij dat we er nu wel 6 hadden!

En ja het neemt een hoop tijd in beslag maar wel enorm leuk :)

Hebben jullie er nog meer die uit moeten komen dan?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gefeliciteerd met de jongen, jammer van de andere jongen en eieren

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×