Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

Iggy En Zn Wazige Buien... :p

Recommended Posts

hoi hoi...

 

heb et weer mee gemaakt,, mertke ut de laatste paar dagen al dat iej anders was net als of iej een beetje sjaggie was ofzo, maar goed, loopt de hele tijd met zn koppie te schudden en te doen, heel leuk om te zien :P:P

maar als iej uit zn bak is loopt iej altijd een standaard rondje door de kamer en komt iej op de bank naast me ligguh ofzo of op mn knie maar de laatste paar dagen is iej ff niet te genieten, komt iej naar me toe en dan wil ik em aaien en begint iej zeg maar te blaasen en net of iej je uit komt dagen, zal diej ook wel doen, en vandaag sloeg die me.. hahah ging harder als ik dacht, hele striem in mn gezicht, maar heb em meteen aan gepakt en em goed late merke dat iej bij mij niet met zn dinge aan moet kome, leek net alsof iej er gewoon spijt van had heel raar net als of diej ut weer goed probeerde te maken daarna ofzo, maar dan meteen mijn vraag erachter aan... :P:P

 

hij kleurt ook met de dag bruiner zn goudachtige kleur

zal dit kunne komen omdat hij in de praingstijd komt of iets dergelijks..???

 

hoop et stiekem wel een beetje :unsure:

 

groetjessssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey :P Rossi heeft dit ook, dat kop knikken enzo,,,,maar ik merk niet zoveel van dat kleur veranderen, heb wel eens gehoord dat een leguaan een beetje oranje wordt als het dier een beetje stress heeft of kwaad is.....verder weet ik het ook niet echt hoe het zit B)

 

Groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

kweet niks van leguanen af hoor alleen kdenk dat het gewoon aan de paringsttijd ligt

Share this post


Link to post
Share on other sites

tenzij ze in de war zijn,maar parings tijd komt in nov!met het mooie weer kan het tegenwoordig ook januarie worden.

maar ja,kleintjes worden groot! en al is het een groene kip,en geen varaan ofzo,ze hebbe hun kuren,en ik ken makkelijkere tejus.

dus een goede mep om hem op z,n plek te zetten is niet verkeerd!

ze praten wat af,met de kop dus,vooral naar de gene toe die al de verzorging geeft! goed opletten dus,en je komt er vanzelf achter wat ze nu eigenlijk bedoelen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dus dan moet je em eignlijk slaan ofwat :o

Kunnen die beestjes zo aanhankelijk worden.

Dus echt weer iets anders dan baardjes :D

 

Vandaag in de winkel waar ik men schorpjes heb gekocht heb ik een leguaan gezien.

Zag er niet goed uit, paar stekels hingen, zijn tong stak een beetje uit en hij had een hap uit zen staart, wat niet echt verzorgd leek. Der hing zelfs een druppeltje etter aan.

 

Pff as je zoiets ziet voel je je een beetje machteloos. Je wil dat tgn de uitbaters zeggen, maar dat gaat moeilijk h

Share this post


Link to post
Share on other sites

kijk frag

je hebt uiteindelijk een dier wat bijna 2 meter kan worden,een dier met een eigen wil,dat leeft trap te lopen,op tijd weer naar beneden komt om te eten,en z,n naam weet,en wie de baas is! nou zal hij de baas willen zijn,dus moet hij opgevoed worden,en als hij mept,mep je terug.ik ga ze niet vergelijken met honden,of kinderen,maar op voeden is het zelfde.

het dier waar jij het over hebt nu,zal niet lang meer leven,dat zeggen de slappe stekels je al.en een ontsteking zal snel in de bloed baan zitten,en dan is het einde verhaal!zelfs al zou je de winkelier aan spreken,het zal echt niet veranderen.het is schande.je zou de dieren bescherming kunnen bellen,maar doen die wat?schande!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×