Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

Foto Van Iggy

Recommended Posts

yes yes...:P eindelijk een goeie scherpe foto van iggy :D

alleen jammer dat iej zo klein is maarjah..

 

komt iej dan

 

10549105.jpg

 

 

deze zijn wel iets minder scherp maarjah..:P

 

10549518.jpg

 

10549726.jpg

 

 

dat waren ze al weer..:P ga weer veder.. de shit van iggy opruime :(:D

 

groetjessss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Prachtige foto's van een prachtige leguaan hoor.

Wat blijven dit toch imposante dieren.

Veel moed met het opruimen. :P

 

grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

iggy ziet er goed uit hoor,is mooi aan het vervellen,dat is een heel goed teken!

maar zoals altijd wl ik wel weer wat opmerken!

ik weet niet wat voor andere lampen er aanwezig zijn in het terra,maar het spotje is te klein om een dier van dat formaat goed op te warmen.en de spaarlamp hangt gevaarlijk,en zolang hij niet vertikaal hangt heeft hij geen nut voor zo,n groot dier.

de aanbeveling is om 2 powersuns te hebben voor een dier wat ong 150 cm.(heb ik ook niet hoor).maar denk er over na om toch een powersun 160 watt aan te schaffen. het zijn de meest idiale lampen voor zo,n dier,en als hij uit het terra is,kan je de andere dieren er een uurtje onder zetten.

hoe gaat het met de kleine iggy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

thnx thnx

 

 

 

ik heb zn rooie lamp van 150 watt en die spaarlamp is een uvb lamp van 26 watt als ik me nie vergis en dat spotje is 50 watt basiclight ofzo.. ik heb eerst zn powersun lamp gehad maar met mn stomme kop nie goed opgelet met sproeien dus die heeft ut loodje gelegd.. ga een nieuwe hale zodra dr weer euries op mn rekening staan :lol: eind van de week :P

 

maar die spaarlamp of uvb lamp hoezo hangt iej zo gevaarlijk..???

hou kan ik em nou ut beste ophangen..???

 

groetjessss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ojah..:P niet te snel..

met de kleine gaat ut wel.. was eerst naar een vriend van mij gegaan maar dat werd niks daar.. :angry:

maarjah is iej naar mn broer in utrecht.. nog steeds niet echt tam..:( maar eet wel al voorzichtig uit de hand enzo.. maar is nog erg bang

als je voorbij loopt ofzo schiet iej weer weg in zn terra enzo

maar mn broer heeft veel geduld dus hoop dat et nog goed komt allemaal en dat iej niet weer verkocht word enzo want daar word iej ook niet beter van

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

nou je kan die spaarlamp net zo goed weg halen,tis nog zo,n kleintje ook nog.

als je hem erin wilt houden koop dan ook zo,n vitting dat je hem vertikaal kan bevestigen!plaats hem zo dicht mogelijk bij de spot!

maar echt 50 watt!! kan echt niet,is er 100 te weinig voor dit dier!

nou zie ik de hele terra niet,maar de warmste spot moet boven de hangplek hangen,zo,n 40 a 50 cm! er recht boven dus.

och,mijn eerste powersun 160 watt liet mijn zoon vallen.ik was er dolgelukkig mee,meer dan 80 euro,gekocht bij reptillia!

kan jij hem niet opgeven bij de verzekering,is mij wel gelukt!

 

dus ukkie is weer verhuist.hopelijk heeft je broer heel veel geduld! het dier word 20 jaar!maar goed het scheeld al als hij hem een aantal jaren kan houden,en hem een beetje gesocializeerd kan krijgen.

hou me op de hoogte he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie foto's van neen prachtig dier

 

veel plezier en geluk met de kleine

 

groetjes

d+n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Het zijn echte prachtig dieren!

Ik zou er ook altijd 1jte willen hebben, maar met onze baardjes heb ik genoeg werk en als ons kindje er is hebben we zeker onze handen vol!

Maar he zijn echt mooie foto's!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×