Jump to content
waxweazle06

Eindelijk Foto's Nieuwe Terra

Recommended Posts

Schitterend terra hoor! Heb je de achterwand zelf gemaakt? Je baardje is ook een snoepie trouwens!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi hoi

wat is hij een leuk diertje aan het worden!

maar de terra is heel erg mooi geworden. knap gedaan hoor.maar als ik een tip mag geven.plaats ook nog een stronkje hout onder een spot,zodat hij ook wat kan klimmen en lekker zonnen!ik gebruik de zelfde termometertjes,handig!

heel veel plezier ermee :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeer mooi,een juweel in huis

 

nooi goed doorvoed baardje :rolleyes:

 

zeer mooie terarium ,met smaak ingricht

 

zie wel geen uv lamp?

 

persoonlijk zou ik de grote lamp ook vervangen,door een lichtere lamp,welke lager hangd,in een beschermkap.

 

deze zal een kleinere plaats warmer verwarmen,waar uw baardje graag zal onderliggen.(uw laagste temperatuur is goed zo,maar de opwarmplaats zou ik zo warmer maken)

 

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi anita

 

er staat nu een stronk hout onder de spot maar meestal gaat die klimt die op de achterwand om op het bovenste plaat liggen om te zonnen

 

en lotte

de achterwand is helemaal gemaakt van peurschuim en een heleboel tegellijm en verf

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zit een uv balk in van 60cm zie je net op foto 3 boven in heb er voor gekozen het daar te plaatsen omdat hij voor 60 % van de dag op de achterwand ligt en wat betreft de warmte spot deze foto's zijn net een uurtje later genomen dan dat het licht aan is gegaan dus het wordt warmer momenteel 39 graden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hele fraaie achterwand! Misschien leuk om foto's te posten waarbij je laat zien hoe je die achterwand heb gemaakt, als je daar foto's van heb gemaakt natuurlijk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey mooi terrarium.

had hem al een paar keer op marktplaats zien verschijnen.

heb je hem ook via mp?

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg mooie bak.

Wij gaan zelf ook een achterwand knutselen.

Ben benieuwd hoe je dit precies hebt gedaan?

Kun je daar wat uitleg over posten in dit forum a.u.b.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ik heb deze achterwand niet zelf gemaakt deze achterwand heb ik gekocht op marktplaats

 

maar hij is gemaakt van puirschuim en toen 4 lagen tegellijm erop en afgewerkt met verf

 

want mijn vorige achterwand had ik wel zelf gemaakt en dat was met piepschuim,goudband en bij de laatste lagen heb ik er rood woestijzand door gevoegd en dat zag er ook heel cool uit

 

P3310001-1.jpg

 

groetjes richard

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×