Jump to content
wiljan

Kolosale Baardagaam!

Recommended Posts

heej

 

na een half jaar ofzo niet meer online geweest te zijn kon ik het niet laten om een berichtje achter te laten..

maar het gaat dus hierover:

na mijn baardje gemeten te hebben blijkt dat hij nou 40 cm groot is...van kop tot puntje van zijn staart...hij weegt rond de 250 gram :blink::blink::P:huh: dit kan toch niet kloppen, maar hij is toch echt niet te dik ofzo. en bij de link van baardagame staat een fotow van een baardje dat 1 jaar oud is en ook zo rond die lengte is...

is mijn baardje nou zo groot?

 

grtz..

 

wiljan

 

edit: mijn baardje is 'n half jaar oud

p.s. toen hij rond de 15 weken was groeide hij ong. 1 cm per week! maar nou is dat denk ik rond de 1 of 2 cm per maand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wiljan

 

hoe oud is je baardje?

 

40cm is niet "bijzonder groot" voor een baardagaam, de meeste baardjes halen deze lengte vlot.

 

40 cm en 250gr lijkt me een mooi gemiddelde, de ene baardagaam groeit ook wat harder dan de andere dus geen zorgen maken hij zal vast en zeker nog wat groter worden.

 

de ervaring die wij hier hebben is dat de baardjes eerst in de lengte groeien, en als ze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat weet ik maar ik was vergeten erbij te zeggen dat mijn baardje een half jaar oud is, is het dan normaal?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi wiljan

 

je baardje is wel redelijk groot ja voor die ouderdom, maar niks abnormaal en je hoeft je zeker er geen zorgen om te maken.

 

geef hem wel voldoende kalk en vitaminen, want een baardje dat hard groeit heeft heeft dit zeker nodig!

 

 

gr kevin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou blij zijn als mijn baardje zo groot al is met die leeftijd, zoals gezegd gewoon genoeg eten blijven geven en kalk en wie weet word hij wel meer dan 55cm groot

heb je een reuzebaardje

Share this post


Link to post
Share on other sites

:P heej

 

ja weet ik ik ben ook wel blij dat hij groot is..khoop dat hij rond de 55 cm word :P

en ikgeef hem wel genoeg kalk en vitaminen

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×