Jump to content
Sign in to follow this  
Tonweya

Waarom Je Naam...?

Recommended Posts

waarom saai.Mijn bijnaam komt ook van een verhaal. is altijd wel leuk hoe mensen bij hun nicknaam komen.

En leeft die slang nog?

 

Groetjes Tonweya

:D Ja hoor! Ik heb heb pas sinds 1 januari....... inmiddels heb ik er nu al 4... gaat erg hard :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ach ja dieren zijn verslavend.

Enne een gezellig zooitje bij jouw dan. (niet verkeerd bedoeld)

Ik vind het altijd zo mooi als een slang een muis ofzo heeft en naar binnen brengt.

Groetjes tonweya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat is ook een mooi gezicht, zeker als de slang wat groter is. Die van mij zijn allemaal nog klein. Ik heb mijn eerste slang voor het eerst een rattepinkie gegeven vorige week, dat aten de andere slangen en aangezien Issa wat groeiproblemen heeft dacht ik laat ik dat maar eens proberen... duurde iets langer maar hij kreeg het w

Share this post


Link to post
Share on other sites

t kan nog simpeler

 

man uut axel dit betekend man uit axel.

 

ik ben peter -> dus man.

 

ik kom uit en woon in Axel.

 

Vroeger was t gemeente axel -> nu niet meer helaas.

 

Peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

aamgezien we weer een aantal nieuwe leden hebben

leuk het me leuk dit topic

weer even omhoog te halen

dus kom maar op

wat betekent jou nickname????

Share this post


Link to post
Share on other sites

okee hier mijn uitleg ( overigens een heel leuk topic dit :) )

 

twanendees = twan en dees

 

dees = desiree (vrienden en familie noemen mij dees)

 

twan = patrick ;)

ja echt, mijn vriend heet patrick maar op de een of andere wazige manier is er jaren geleden door onze vrieden besloten dat de naam twan beter bij hem past ;) en dus noemen al onze vrieden hem twan, nieuwe kennissen/vrienden weten niet eens dat hij patrick heet en ook de kinderen van vrieden krijgen meteen geleerd dat hij twan heet :D

 

dus twan en dees zijn onze namen waarmee wij binnen onze familie en vriendenkring bekend zijn

 

gr.d

 

ps.

oja en ik sluit altijd af met gr.d dat is dus gewoon de afkorting voor

groetjes desiree :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi allemaal,

 

de mijne is winnatou komt omdat ik voor het trouwen langhaar had ong.

tot mijn middel snif snif.... :unsure:

en vonden ze me waarschijlijk op die indiaan lijken lolzzz

vond het wel leuk en heb em sindsdien aangehouden :D

 

 

Groetjes winna

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn naam is omdat ik juweeltjes van agamen kweek :D

 

en ik vind het een vette naam die onderhand wat meer bekendheid heeft gekregen.

 

het spreekt ook lekker uit.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn bijnaam is eigenlijk zo gekomen.....

 

Een heel goede vriend van mij was eens aan het dollen met mijn vrouw jue weet wel hoe dat gaat lekker elkaar een beetje stangen en dergelijke :D

afin op een gegeven moment zeg hij tegen haar jeetje wat ben jij een draak zeg en vervolgens vraag hij mij hoe hou je dat draakje in bedwang ben je een drakentemmer ofzo :o:o dus ja die naam is blijven hangen....toen ik eenmaal aan mijn eerste leguaan begon kwam die maat bij me kijken en gelijk zei hij zie je wel dat je een drakentemmer ben :D Dus ik heb die naam er maar ingehouden whahahahah

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk verhaal achter jouw naam zeg

was er altijd eerlijk gezegd benieuwd naar

nu ben ik dus op de hoogte

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zo kom je nog es wat te weten he GBF

Nouw nog meer die nog niet hebben verteld hoe ze aan hun naam komen??

 

Groetjes Natie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Ik dan ook maar.

 

Als jullie mijn verhaal over mijn nickname horen zullen jullie begrijpen dat ik eersdaags gouverneur van de een of andere amerikaanse staat zal worden ;) .

 

Toen ik nog op de lagere school zat werd ik constant gepest met mijn achternaam en er was (toen al ) reklame op tv van een of ander wasmiddel waarna ik vernoemd werd.

Een klein dik jongetje dat niet mee kon met gym en altijd als laatste werd gekozen .

De beste van de klas maar Wel een dik tonnetje met een dikke "bubby holie- bril "

Na de brugklas (die ook afschuwelijk was ) heb ik besloten om mijn bijnaam wat te verbasteren en als "kunstenaarsnaam" te gebruiken .

In "no time " was smeff een begrip .

Er zijn inmiddels veel mensen die mijn echte naam niet meer kennen en zelfst mijn zoons zijn inmiddels zover dat ze (omdat ik de naam van mijn overleden vader getattoeerd heb ) smeff op hun lichaam hebben staan.

Smeff is inmiddels bekend van Reuver (waar ik woon ) tot texas ,tot berlijn.

De dingen die ik maak en doe zijn niet "normaal " (brengen ook niets op ,trouwens ).

Maar zorgen er wel voor dat het kleine dikke jongetje met de "buddy hollie-bril" meer van zijn leven heeft gemaakt dan al de andere jongetjes die nu elke avond na hun werk uitgezakt op de bank voor de tv in slaap vallen.

Elke dag weer ben ik blij dat ik een smeff ben en niet wat andere mensen menen dat ik moet zijn . (als jullie begrijpen wat ik bedoel ).

 

Groeten John.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw ik ben er stil van

wat heb je dit weer mooi verteld smeff

en wat een prachtig verhaal bij een prachtige naam

bedankt smeff want zeker naar jou naam was ik erg benieuwd

 

dit is echt een top topic je leert meer van de mensen kennen dan in menig ander topic

dus mensen ga zo door wie volgt...?....?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeker een leerzaam topic ik had niet verwacht dat er zoveel mensen hier zijn die een naam hebben met een verhaal.

 

Groetjes Tonweya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Smeff,

 

Je hebt het verhaal van je naam fantastisch uitgelegd. :rolleyes:

 

Dit is inderdaad om stil van te worden. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wouw even dit topic weer te voren halen, omdat het lekker gaat met nieuwe mensen op deze forum.

Heb jij/u nog een leuk verhaal achter je naam of waarom heb je het gekozen als naam.

Zo leren we weer wat meer over elkaar. Dus wie volgt??

 

Groetjes tonweya

Share this post


Link to post
Share on other sites

Katy.... is mijn echte naam...

 

Vernoemd naar grootmoeder aan moeders zijde.. zij heette Kaatje..

Eigenlijk wilden mijn ouders mij Katja noemen maar zo heette ook een hond in de straat... vandaar een beetje verbasterd naar Katy (spreek uit; keetie).

 

Mijn grootvader aan vaders zijde noemde me altijd Cornelia, vooral als ik weer het een en ander had uitgehaald... ik was net een jongen..spelen in de moestuin, klimmen in bomen, kikkervisjes vangen met mijn nieuwe zondagse schoenen enzo

Vandaar dat mijn vader me uiteindelijk Kees noemde; dat was zijn bijnaam tijdens diensttijd... vraag me niet hoe ie er aan komt, zijn eigen naam is Rinus...

 

Maar.. de conference van Paul van Vliet; Majoor Kees...is er bij mij altijd in gebleven... als ik het hoor, lig ik nog dubbel van het lachen.

 

 

Dus.. Katy.. echte naam, bijnaam is Kees....

 

 

groet, Katy

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben weer wat nieuwe mensen mogen verwelkomen

en daar zitten namen bij waar ik erg nieuwsgierig naar ben

dus voor iedereen die hier nog niet op gereageerd heeft en dit wel leuk vind

vertel ons

wat betekent jou forum naam of hoe heb je die bedacht???

grtjssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom mij bij naam heeeeel simpel eigenlijk .

 

Ik luister naar terror :P kan voor mij niet hard genoeg Speedcore is helemaal het einde .

De bijnaam die me vrienden me hebben gegeven zal ik maar niet vermelde hier haha is nog wel grof

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×