Jump to content

Recommended Posts

vandaag is voor het eerst ons litike beginnen kopknikken.

Zijn baard pikzwart en maar kopknikken.

echt wel schoon omdat te zien.

 

Fotokes en filmpje volgen later.

 

greatzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

24 April....En eindellijk een dagboek weer van ons.

 

 

 

Vrouwtje heeft bijna geen tijd voor ons dagboek, omdat ze elkedag naar het ziekenhuis moet....Maar in de tussen tijd dat ze thuis is, dan komen wij en willen uit het huis ,om lekker te rennen en te vliegen op de grond.

 

 

 

 

Paren zit er niet in....Dena laat het niet toe. Maar wat we wel doen is elkaar bijten in de staart...hard rennen en hap, en Cizmo maak dan een groote kring, Baard pik zwart en opgezet, en hapt Dena weer. en dan gaan ze weer achter elkaar aan....Dena gaat hoog op haar poten staan maak haar buik plat baard opgezet, en hap naar Cizmo...Of dat nou bij het paren hoort ...ik weet het niet hoor, vind het wel ziellig.

 

 

 

 

Maar ze kunnen ook heerllijk samen in de zon zitten, lekker op elkaar, of samen in een schaaltje water.

 

 

 

 

Eten gaat gelukkig goed, Dena eet niet maar vreet, en cizmo die eet weer als normaal..

 

 

 

 

Zo lieven mensen weer een stukkie van ons.

 

 

 

 

Knuff Cizmo&Dena

img_11774443711177.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, een klein verslagje van ons.

We zijn alle twee vervelt, en ik Dena ben mooi oranje geworden, ik heb dagen op me vel gelopen, als ik liep, voelde ik me vel los zitten.

Maar heb wel lekker veel in een warm badje gezeten, Heerllijk en goed voor me vervelling.

Cizmo zit nog steeds achter me aan, ik wil lekker liggen bij hem, maar hij wil weer gellijk sex...Maar ik laat wel weten dat ik niet wil hoor.

Cizmo is ook uit z`n jasje gekomen, hij is donkerder geworden, en met zijn geren achter mijn aan kost hem veel van z`n vetjes, Hij eet gelukkig wel, als ik eet, eet hij mee. Vrouwtje hou zijn gewicht goed bij, en hij blijf netjes in de schaal zitten...Pfff ike niet hoor, ben veel te groot voor die schaal, ik weeg wel 440 gram...en daar in tegen me vriend maar 298 gram. Mest onder zoek is weer gedaan en we zijn schoon van alles...Toppie he.

Dus eigellijk mag ik niet veel met Cizmo zijn, en zitten we nog steeds niet bijelkaar...Maar met me vriendje komt het goed hoor, daar zorg vrouwtje wel voor gellukkig...Dus Cizmo krijgt veel lekkers waar veel vetten in zitten, en sterk hem zo weer aan.....Maar hij moet toch een laaten mijn achter aan te zitten, ik ben sneller, en als hij er is, en hij wil weer, loop ik weg, en tja hij rent er weer achter aan. Pffff, maar we kunnen ook lekker bij elkaar liggen, en dat is ook heel wat waard, zo zijn we toch bij elkaar.

 

Knuff van ons

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 Juni, Ons dagboek, en nu vertel ik is een keer (Dena)

 

 

 

Ik ben zeer in me nopjes, Zit weer lekker bij me vriendje, Hij knikt wel naar mij, Maar ik ga dan hoog op me pootjes staan en knikt langzaam terug naar hem, en dan is het goed hij heeft er vrede mee.

Lukt niet met de foto..Sorry.

Jullie snappen het al he, Joeppie in het water, Me eigen bakkie. Zag al dat er een doek gelegt werdt, en zag ook me bad....Ik zal dena niet zijn om te gaan kijken, zo nieuwschierig dat ik ben, rende ik naar me badje, en Hoppa er in he...Maare voelde niets, waar is me water???? Hee daar komt ze met dat ding met water..Moet ik er weer uit, Pffff, hehe vol...ff wachten dat dat me druppeltjes komen (AD) en dan erin hee, lekkerrrrr.En ik ben vanavond lekker bij me vriendje gekroopen in zijn bed, lekker knus..Zo een stukkie van mij Dena. Oja heb ook maar is gekeeken, hoe onze zwarte vriend zijn eten op ging eten. kijk maar.

img_11812474241177.jpg

Nou onze Cizmo....Die heeft zekers wel 5 grote rupsen op, een sprinkhaan, het gaat erg goed met eten...MAAR....Kwam thuis van me werk tegen 12 uur, en zag dat er gepoept was in het terarium, Gebeurt zelden, Op het platou en op het zand een groote plek vocht, met plas, ik had Dena al op de grond gezet, en pakte Cizmo, en dacht van Pffff wat stink jij..Huuee JIJ dus ruik aan hem, en het leuk wel een kat die geholpen moet worden, Z`n lucht Pffff. Dus heb hem in een bakkie water gezet, De geur was wel wat weg, maar ruik hij morgen nog zo, dan ga ik langs de DA met hem...Cizmo ging om 14.45 al z`n bed in vanmiddag.

 

 

 

En als ik dan naar de beesten kijk, en Dena er vanavond is bij gaan liggen, ben ik zeer opletend, deed ze vorige keer ook toen Cizmo ziek was. Dus heeft hij morgen nog z`n geur bij hem, dan bel ik of ik kan komen.

img_11812474371177.jpg

We houden jullie op de hoogte van dit verhaal.

 

 

 

Knuff Dena&Cizmo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jaja we zijn al weer 3 dagen wakker, en vandaag supper druk...Ik Cizmo zal wel vertellen ik was voor dat de lampen aan ging al uit me bed hoor, ik was er vroeg bij, lees maar is......Het licht ging aan, er werdt tegen me gepraat, en ben eerst gaan opwarmen bij Dena, die op het schors sliep, we zijn alvanaf dierendag wakker, Eten ..Nee daar hebben we geen trek in hoor...Maar vandaag schijn de zon en wij willen..Ja ZONNEN he.Hee daar komen onze badjes, Kop schuin, anders kan ik het niet zien, wat daar gebeurt...We mochten eruit en Dena ging gellijk naar het water...zal ze in de mijne gaan..Nee Pff haar eigen....Nou dan ga ik eerst uit haar bad drinken.

img_11916955661177.jpg

Yammie dat smaakt echt wel..Zo naar naar me eigen bak.

img_11916956181177.jpg

Zo maar dat is genieten, lekker zwemmen en alles nat maaken...Plek zat voor mijn alleen...Nee he kom Dena...Daag water, zo loopt het over hoor Dena....Pech voor mijn maar ze is er al..Pffff en ik heb geen plek meer.

img_11916956571177.jpg

En na ons bad nog voor het raam gezeten, en de zon was heerllijk hoor, en toen we weer in het terarium moesten waren we het niet eens, en bleven tegen het glas aan staan, en jawel hoor we mochten weer lekker spelen...En we mochten klimmen op Ricardo, en dat was wel leuk hoor, kijk maar is.

img_11916956961177.jpg

En toen we moe waren zijn we lekker samen in het wijnrek gaan liggen, op een handoek, maar na 15 min moesten we weer in ons eigen huissie, ze vond het te koud voor ons, en we lagen zo lekker bij elkaar....

 

img_11916957601177.jpg

En natuurllijk rond 6 uur is het bedtijd voor mijn, Dus ben lekker gaan slaapen...Dena ligt weer boven op het schors..al hoe wel ze wel vaak in me hokkie gaat als ik er uit ben..Gaaf ze even en dan kom ze er weer uit..ze schut me kussen op, en ik ligt lekker daar hoor.We hebben een heerllijke dag gehad, Ik slaap al, maar een fijne avond.

 

 

 

Lik van Cizmo&Dena

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×