Jump to content
Sign in to follow this  
Knik&Weazel

In De Nacht Mn Slang Pakke

Recommended Posts

hallo..:P

staat er maybe een beetje krom maarjah

ben in de nacht vaak nog wakker ron 1 of 2 uur... en wil dan altijd de slangen eruit pake... maar weet ine of da kwaad kan of nie goed is ofzo of et niks uit maakt...:P

hoor et wel gr justin

Share this post


Link to post
Share on other sites

elke slang is nachtactief. en het is nooit verstandig om je slang te handteren. niet dat het slecht is voor je slang, maar het slecht is voor je vingers/hand/arm :P

 

ligt eraan hoe groot de slang is.. want slangen zijn 's nachts op jacht naar prooien. ik heb ook wel eens gehad dat ik onverwachts even in de bak moest.. b.v waterbak vies ofzo en dan stak ik me arm in het water en HAPPP.

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

zowieso niet dagelijks handteren, en snachts zijn ze kouder en dus minder gewillig en zullen dus zoals eerder gemeld bijterig. dit zijn hoefd natuurlijk niet altijd maar ik raad het gewoon af snachts. slangen zijn net als voor mij bijna alle reptielen kijk dieren. pak een stoeltje erbij en doe aan de andere kant van je kamer een klein lampje aan en ga lekker kijken naar de beestjes hoe hij zich vermaakt. 1 a 2 keer per week handteren om hem gewent/d te houden aan jouw is natuurlijk geen probleem en ik weet ook niet welk soort het is maar ik vind het niet nodig ook ik handteer mijn slangen 1 keer in de week en zelfs de 2 kleine felle beestjes raken aan mij gewent en ben niet meer gebeten of gewaarschuwd sinds de laatste keer toen ik ze net had.

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

beetje late reactie...:P

maar mn internet ligt eruit..

uhmsz thnx voor de info..

heb trouwens 2 kleine rattenslange van nou denk ongeveer 4 maande ofzow

kei leuke beejses..

gr justin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×