Jump to content
Sign in to follow this  
tomtje

M'n Voorstelling

Recommended Posts

ik ben 15 jaar, woon in ieper( w-vlaanderen) ik heb sinds 9 september mijn eerste baardagaampje. Alles is in orde met hem/haar.Hij zit in een terrarium van 1.30cm-50cm-50 cm. Ik ben nu op zoek naar een 2de baardagaampje . Liefst een vrouwtje . Dus als je dit leest en je wilt een baardagaampje verkopen : contacteer me dan maar :D

post-21-1167578685.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

HOI TOMTJE

welkom hier en veel plezier

en er is vast wel iemand hier op het forum die voor jou een vrouwtje heeft

zoek je nog wat speciaals

en pas op hoor het is een zeer besmettelijke hobby

GROETJES MICHEL :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey welkom!!!

weet je dat als je een vrouw neemt dat ze ongeveer van dezelfde lengte moet zijn en gewicht is ook niet onbelangrijk

Ik weet niet hoe oud je mannetje is?

maar als ie jonger is als een jaar betekend dat dus dat je een vrouwetje moet kopen die ook jonger is dan 1 jaar (gezien de lengte en gewicht) en dat je ze dan zeker nog een half tot 1 jaar apart moet huisvesten (als ik er vanuit ga dat je baardjes een jaar oud zijn) zijn ze jonger dan natuurlijk langer

paring kan pas geschieden als de vrouw 1,5 a 2 jaar is (voor de man maakt leeftijd niet uit)

 

Maar goed veel plezier hier op het forum

succes met je zoektocht :P naar ene mooie vrouw

 

misschien leuk als je een foto plaatst van je diertje

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey welkom!!!

weet je dat als je een vrouw neemt dat ze ongeveer van dezelfde lengte moet zijn en gewicht is ook niet onbelangrijk

Ik weet niet hoe oud je mannetje is?

maar als ie jonger is als een jaar betekend dat dus dat je een vrouwetje moet kopen die ook jonger is dan 1 jaar (gezien de lengte en gewicht) en dat je ze dan zeker nog een half tot 1 jaar apart moet huisvesten (als ik er vanuit ga dat je baardjes een jaar oud zijn) zijn ze jonger dan natuurlijk langer

paring kan pas geschieden als de vrouw 1,5 a 2 jaar is (voor de man maakt leeftijd niet uit)

 

Maar goed veel plezier hier op het forum

succes met je zoektocht :P naar ene mooie vrouw

 

misschien leuk als je een foto plaatst van je diertje

 

groetjez esma

ja foto zal ik erop zetten ;) maar ik hoop dat mijn eerste baardje ook een vrouwtje is want ik zou liever geen babytjs hebben en als het 2 mannetjes zijn zouden ze vechten :s dus hopen dat het mijne een vrouwtje is :D mijn baardagaampje is 26 cm lang en is ongeveer 5 maanden

Share this post


Link to post
Share on other sites

wees welkom

 

maar ook twee vroudjes kunnen vechten hoor

 

groetjes an alvast de beste wensen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×