Jump to content
Sign in to follow this  
Wil

Terarium Verandert

Recommended Posts

Dena en Cizmo zitten gescheiden, zal vertellen waarom ik het nodig vond.

 

 

 

Cizmo is al uit z`n winterrust, ike niet erg, en is zo alert als wat.

 

 

 

Dena eet al weeken niet, wat ik haar ook aan bied. Oke ze is gewoon in winterrust, teminsten probeert ze, Er zit nog een baard die heel erg op me let, Ik kan geen stap zetten of hij zit weer op me, Pffff wordt er zo moe van, wil ook me rust.

 

 

 

Hee Cizmo ligt in z`n slaap hokkie, ff wachten 10 min en dan kan ik vorzichtig naar mijn slaap plekkie gaan.

 

 

 

Ike ik kan, Zo langzaam mogellijk me poot zetten, zo dat Cizmo het niet hoort, gaat nog goed, Nog een stappie...Nee he, hij gaat weer hard knikken, en ja hoor is weer bij mijn, Pffff .. Zo krijg ik toch nooit me rust met z`n vent in de buurt.

 

 

 

Dus er is weer allemaal zand ingegooit, en veel schors...En het schot er tussen dan ik me kan bewegen, en niet gellijk Cizmo op me krijgt.

 

 

 

In het begin moest ik toch even zoeken, hee ik kan lopen, eigellijk wil ik er uit, zie me vriendje niet, loop een paar keer heen en weer.

 

 

 

Nou ga is kijken hoe het hier verder zit, even hier graven, wel een half uur. nee dit is geen plek.

 

 

 

Ga is kijken wat er verder zit, ... Hee heel veel schors, daar kan ik mooi onder.

 

 

 

Ik ben lekker gaan graaven, en heb een plekkie om te rusten, lekker donder onder het schors. Welterusten . Knuff Dena.

 

 

 

Nou ben ik toch erg benieuwt wat ze morgen doet, komt ze eruit of blijft ze er een poosje. Dena was ook afgevallen, dus ze was gewoon gestresst.

 

 

 

Zal morgen een foto maaken.

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wil

hoe heb je dat nu opgelost scheiding er tussen???

maak eens foto altijd leuk hihihihi

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dena heeft vanmorgen groenten gegeeten, voor het eerst weer in weeken. ze is lekker onder de lamp gaan zitten, en ze is er even uitgeweest om te poepen, ze tikte zo hart tegen het raam, dus het terarium ging open en ze kwam gellijk naar je hand, en ja dan weet je dat ze moet poepen, hahahaha. heeft ze ook netjes gedaan, er zat gelukkig minder slijm in als vorig weekend, en na het poepen weer gellijk in haar bak gezet, anders wordt cizmo gek, als hij haar ziet lopen op de grond en hij niet, hahaha. Dena loopt nu meer in de bak als toen ze bij cizmo zat.

Denk wel dat ik er goed aan gedaan heb ...ze even een paar weeken apart. Zo is het terarium nu.

img_11674857111177.jpg

 

Cizmo die er dus echt niet mee eens is. dat hij z`n vriendin niet meer kan zien en pesten , gaat dus zo door z`n bak, en nog steeds met een zwarte baard. Ik heb een plant speciaal voor hun die hij echt heel graag lust.

Dus gaf hem dat uit me hand (wat hij normaal wel pakt) maar pakte het dus echt niet, hahahaah

Ik heb het op z`n schors gelegt en hij pakte het wel gellijk, hij is gewoon op zijn manier boos dat hij niet bij dena mag zijn, en ja ik ben de schuldige, dus waarom zal hij dan uit me hand eten, echt niet, hahahaha. Gaat wel weer over hoor. Filmpie van Cizmo boos.

http://cizmo.livedigital.com/content/1355841/

Schoft he, hahahaha

 

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij kijkt je boos aan hoor haha

maar ja gaat wel weer over

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×