Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Dag Voor Vervelling Lusteloos

Recommended Posts

Hallo, het is me al een paar keer eerder opgevallen, dus dit keer maakte ik me geen zorgen meer. Godzilla is de dag voor de vervelling begint heel erg lusteloos, dan ligt ze maar zo'n beetje te liggen, half te slapen, eet amper. Dat was dus gisteren, en vandaag zaten de eerste velletjes los.

Herkent iemand dit?

 

Reign heeft er geen last van, die banjert gewoon lekker door, vervelling of niet.

 

Vandaag was mevrouw weer helemaal bij de tijd, ze was zo hard op jacht naar de sprinkhanen dat ze haar vriend in zijn bil beet, die verontwaardigd naar haar keek, maar eieren voor zijn geld koos, en haar met rust liet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

de ene baardagaam is wel lusteloos, de ander niet

maar daar was je al achter

wij vrouwen reageren ook allemaal anders he ;)

Ha maar wel leuk dat ie haar met rust laat :P

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

needit was mijn nog niet opgevallen

wel dat als het mooi weer buiten is dat hij dan drukker is

en als het een regen dag is dat meneer amper wakker te krijgen is zelfs niet met eten

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alleen bij Godzilla is dit zo hoor, bij haar vriendje Reign niet, die is iedere dag hetzelfde. Zij is de dag voor de vervelling begint heel stilletjes, maar dan barst de bui los, de eerste dag van de vervelling is ze superdruk, echt heel leuk om te zien. Reign heeft dan echt zoiets van, doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg. Hij blijft dan ook een beetje uit haar buurt.

En een honger dat ze heeft als ze aan het vervellen is!!! Ze eet me de oren van het hoofd :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×