Jump to content
Sign in to follow this  
Vissie

Winterrust + Paring ?

Recommended Posts

Hallo beste leden

 

Gister is er iets vreemds gebeurd :huh: ik wilde het water verschonen en me baardjes nog ffies een knuffeltjuh geven ik had het mannentje over zijn koppie geaait en het vrouwtjuh nog ffies uit de bak gehaald om ff lekker te verwennen

ze moet nog beetjuh wennen aan mij en me mannetjuh :rolleyes:

ik zetten haar ff later weer terug in de bak ze at nog een lekker sprinkhaantjuh met de nodige vitamine en kalk ging onder de uv lamp liggen en toen ging er ook een liggie bij me mannetjuh branden ?? ineens sprong hij op met een pikzwarte baard en vloog richting het vrouwtjuhdie wild begin te kopknikken en armzwaaien zo van heb ik jou daar :P

mannetjuh gaf haar heel veel kusjes en dook ineens bovenop der ik schrok er van :blink:

ze deed zelf niets om het tegen te gaan en deed zelf haar staart omhoog

dat duurde denk ik 4 minuten

en me mannetjuh was helemaal gesloopt zwaar ademen en puffen en blaasen

en het vrouwtjuh ging maar weer zo'n overheerlijke morioworm eten

vandaag zit me mannetjuh zwaar in een dip hij komt denk ik niet meer in ze rust ofzo loopt wat rond probeerd zichzelf in een hoekkie weg te moffelen en het vrouwtjuh huppeld maar vrolijk rond met een eetlust van heb ik jou daar hehehe

ze is nog net niet tonnetjerond van al dat lekkers hihi

is het eigelijk gewoon dat ze uit de winterrust schieten om vervolgens te paren ???

me mannetjuh is wel de helft van zijn vetreservers af en komt slaap te kort door het vrouwtjuh die konstand over hem heen donderd haha dan blaast hij wat en ze gaat dan altijd ffies een paar minutjuhs bij hem liggen om alles weer oke te maken en gaat vervolgens weer haar eigen weg :D

is een vrouwtjuh na een paring altijd bevrucht ?? :huh::blink:

 

nou ik gaat jullie weer ffies verlaten moet koken :D

 

Groetjes Vissie

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee niet alle paringen monden uit in eieren

als je man zn rust niet krijgt kun je ze beter apart zetten

neem aan dat je een ander terra hebt staan voor dit soort gevallen??

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tuurlijk 2 zelfs van 100x50x50

 

Mijn man krijgt wel rust maar loopt zelf ook steeds te drentelen door zijn hokkie beetjuh zipjes te doen haha

 

maar wat moet ik nou met het vrouwtjuh doen ff laten zitten hij heeft zat schuilplekken maar daar maakt hij geen gebruik van en gaat midden in het looppad liggen ze zitten nu in een 200x50x60 met 5 schuilplaatsen en een hoop klimmogelijkheden

hij zit wel steeds stiekem te gluuren waar ze is als ze bij hem komt liggen vind i het heerlijk mist alleen zijn kaarsliggie haha

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn man was ook in winterrust, maar het is gedaan, hij is erg actief en verlieft op z`n eigen jong, hahahaha

Hij wilde ook graag paren met dena, maar dena liet het niet toe.

Ik hoop nog wel dat hij in rust gaat hoor, wand hoe druk hij nou is Pffffff.

 

Ik heb Dena bij Cizmo gelaaten en ze heeft haar eitjes gelegt, waar cizmo bij was, maar Cizmo liet z`n eigen niet zien, en lag netjes te wachten tot ze klaar was.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja nou dit was de eerste keer voor mijn mannetje hij is echt pappas kindje(ik dus )hihi

hij slaapt ook het liefst bij ons in bed hij vald altijd bij me vriendin in slaap net iets onder der oksels vind i heerlijk daarna leggen we hem in zijn bakkie en slaapt hij rustig verder mischien is i wel te verwend en is i daarom in de war hij krijgt binnenkort ook zijn eigen dekentjuh voor als i bij ons wil komen liggen en zich weer eens innesteld door zijn achterlichaam te schudden erg schattig vinden we dat :D maar sins hij een vrouwtjuh heb is hij wel erg dominant tegenover ons zomaar vanuit het niets kan hij dan gaan blaasen en kopknikken bek open net voor je neus :blink: dat zijn de mindere dingen van mijn mannetjuh verder slaapt i wel eens bij de poes lekker warm natuurlijk en nu zit hij weer tegen me been aan te rijden en naar me te kopknikken hahahaha echt een sukkeltjuh ik ga hem weer ff terug stoppen.........

 

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cizmo is ook lang alleen geweest en Dena had ik als gezelschap genomen voor hem, Hij had ook een pik zwarte baard, en probeerde gellijk te paren.

Hij heeft echt alles uit de kast moeten hallen om Dena zover te moeten krijgen dat ze wilde, De gekste dingen deed hij, een dansje, rondjes lopen , verstoppen .

Die van jullie moet zich ook bewijzen voor haar, dus tellen jullie even niet mee, tot dat hij weer zich zelf is , en gewend is aan z`n nieuwe liefde.

Even gedult hebben met hem.

 

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

toch blijf ik erbij dat het weer veel baardjes een beetje in de war heeft gebracht, vorig jaar gingen ze al veel vroeger

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×