Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Beurs In Houten 17 December 2006

Recommended Posts

Ik zag net dat er binnenkort weer een beurs in Houten is, en wel op 17 december. Ik meen me nog te herinneren van afgelopen voorjaar dat jullie daar wel over te spreken zijn over de beurs in Houten, klopt dat?

En staan er nog mensen van het forum op die beurs?

Ik wil er in ieder geval wel naartoe gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia,

 

Klopt dan is er weer een beurs.

 

Helaas staan wij daar niet, maar wel volgende week in Lebbeke. :rolleyes:

 

De beurs in Lebbeke, is een van de gezelligste beurzen die er is.

 

Misschien is deze beurs wat voor je, dan hoef je niet zolang te wachten. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar Lebbeke is errug ver voor mij, enne....volgende week zondag heb ik al een andere afspraak. Dan ga ik mijn NIEUWE TERRA halen. Dus je snapt Marc, dat dat eventjes voorgaat. Sorry, ik had graag eindelijk eens kennis met je gemaakt, maar dat komt dan nog wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

deze beurs word me iets te gek, misschien iets voor volgend jaar of zo. het is ruim 3 uur rijden voor ons. Erg jammer,

Share this post


Link to post
Share on other sites

de beurs in Lebbeke bedoel ik dan met te ver he, Houten ben ik er wel, al hoop ik dat er wel iets meer staat dan vandaag in den bosch.

Share this post


Link to post
Share on other sites

houten is DE beurs van het jaar!!!

al is de beurs in het voorjaar vaak wel beter,omdat het aanbod dan groter is.

gelukkig is mijn aanbod nog goed dan,dus sta daar ook weer met een stand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nou zie ik dat ik dat weekend mijn kinderen heb, en ik weet niet of ze zin hebben om in het weekend met mama over een reptielenbeurs te struinen, anders ga ik in het voorjaar, misschien ben ik dan al toe aan een slang. Ik zie nog wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij zouden ook graag naar de beurs gaan maar het lijkt voor te ver.

 

gaat er iemand van belgie naar die beurs?

 

Greatzzzzzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Helaas ben ik van mening dat de beurs van Houten in het najaar geen geweldige beurs is, waarvan het aanbod vooral bestaat uit de zogenaamde 'restjes'. De week voor deze beurs is ook de grootste Europese beurs in Hamm, een beurs die bezoekers trekt uit heel Europa en zelfs nog daarbuiten. Het aanbod zal daar enorm zijn en uiteraard ook de vraag naar dieren..... Dus denkelijk is het mooiste van het mooiste eral uit, gezien de meeste standhouders van Houten in December de beurs van Hamm al hebben aangedaan.....

 

Maar toch zal hier en daar in Houten ook wel iets leuks te vinden zijn, maar niet zoals de beurs in Juni ;)

 

Dat is dus tevens de reden waarom wij niet in Houten te vinden zijn, maar dus wel in Hamm ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat ik maar wacht tot het voorjaar, en dan meteen voor een mooie rattenslang ga kijken. Dan is de huisvesting voor alle dieren hier ook op orde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Helaas ben ik van mening dat de beurs van Houten in het najaar geen geweldige beurs is, waarvan het aanbod vooral bestaat uit de zogenaamde 'restjes'. De week voor deze beurs is ook de grootste Europese beurs in Hamm, een beurs die bezoekers trekt uit heel Europa en zelfs nog daarbuiten. Het aanbod zal daar enorm zijn en uiteraard ook de vraag naar dieren..... Dus denkelijk is het mooiste van het mooiste eral uit, gezien de meeste standhouders van Houten in December de beurs van Hamm al hebben aangedaan.....

 

Maar toch zal hier en daar in Houten ook wel iets leuks te vinden zijn, maar niet zoals de beurs in Juni ;)

 

Dat is dus tevens de reden waarom wij niet in Houten te vinden zijn, maar dus wel in Hamm ;)

ik sta eerst op hamm en dan ophouten :P

 

met de hypo's en dergelijke....

 

ik spreek je wel op hamm roon!!!

 

hiephoi

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik sta eerst op hamm en dan ophouten :P

 

met de hypo's en dergelijke....

 

ik spreek je wel op hamm roon!!!

 

hiephoi

Dan zul je waarschijnlijk niet veel overhebben voor Houten ;)

 

Tot volgende week ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet geloven dat je alle nakweek kwijtgeraakt op Hamm hoor want de vorige keer was het maar triestig met de verkoop daar aangezien er nu al vele zijn die de hypos aanbieden maar we zien wel want sta er ook met mijn laatste 2 leucistics en als ik ze daar niet kan verkopen blijven ze lekker bij mij want heb plaats genoeg ervoor tot de volgende beurs :lol:

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

De beursen in Houten zijn altijd mooi.

 

wel hoop ik een nieuwe grijspoot te vinden , want deze is gister gestorven.

 

ik ben van de partij in houten..

 

peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hee nia.

Mijn baardje is als 1e verkocht vanmorgen ben echt blij.

Aan een belgiese gaaf hee, pffffff

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat is een grijspoot?

 

een grijspoot is een dendrobates tictorus grijspoot.

 

een helemooie gif kikker.

 

maar helaas is er 1 van me koppel dood gegaan.

 

peter

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×