Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Honger Als Een Leeuw Ahum...baard

Recommended Posts

Vraagje, mijn Reign of Fire groeit voorspoedig, 100 gr, en 30 cm. Pas weer verveld. Gaat allemaal prima. Volgens mij geef ik genoeg eten, want ik wil er ook weer geen tonnetje rond van maken. Maar, soms als ik eten geef, is hij zo wild, bespringt ie me zowat, rupsen uit de hand geven is vragen om een zere vinger. Normaal bijt ie nooit, hij is ontzettend lief, maar als ik hem eten geef, dan wordt ie zo wild als wat. Moet ik hem dan beter toch wat meer geven, graag jullie advies!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi nia ;)

 

ik weet natuurlijk niet hoeveel je voederd

maar rupsen en ik vermoed dat je zijderupsen bedoelt

zijn nu eenmaal een lekkernij en zeg nu zelf dit laat je ook niet graag aan je neus voorbij gaan :lol:

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

dit is bij mij ook wel eens gebeurd, die van mij zijn verzot op kakkerlakken, steeds als ik ze uit de hand wil voeren bijten ze in me vinger, maar dat doen ze niet expres hoor ;) dus het antwoord op je vraag is: ja, hij is een lekkerbekje

je zou eens moeten proeren om de voedseldiertjes waarbij ze dit gedrag vertonen een tijdje niet te voeren maar andere voedseldiertjes.

dit heeft bij mij gewerkt :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, zal ik eens doen, maar ik moet je zeggen dat ie een harde bek heeft, en ik heb geen zin om nog eens per ongeluk aangezien te worden voor voedseldier.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hij word niet aangezien als voedseldier, hij eet gewoon een beetje als een veelvraat. daardoor bijt hij soms perongeluk in je vinger

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is de juiste benaming, veelvraat. Die Reign is een veelvraat, maar hij heeft wel een lekker bekkie!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×