Jump to content
marvin

Foto's!

Recommended Posts

:P dit is 1 van de 2 led, aan de andere kant hangt er nog 1, dus als het donker is, schijnt een mooie groene kleur op de achterwand

post-30-1163190088.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is dan de elektriciteit, wat erg veel moeite koste :P, voor het visje, voor de led, voor de 3 lampen aan het plafond en de uvb tl buis....

post-30-1163190213.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit was het weer :P

 

er komen alleen nog houtsnippers op de grond, en er komen nog 2 grote boomstronken in zodat de leguaan lekker kan klimmen :P

en dan de leguaan zelf nog:P

 

Groetjsssssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marvin,

 

Dit is echt een knap staaltje van vakmanschap. :rolleyes:

 

Echt prachtig, een sierraad in huis, waar je nog veel van zult

kunnen genieten. :)

 

Ook de leguaan zal het in dit paleis goed naar der zin hebben. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben blij dat jullie het mooi vinden :P het heeft ook een half jaar gekost, en voor de 1e keer dat we dit doen is het best goed gelukt :P

 

Groetjsssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoolyyy shit kerel

 

wat een pracht bak :blink:

echt mijn complimenten

kannonne:P

 

hier zal hij het zeker naar zijn zin krijgen

en jij verdient een mooie leguaaan!!!!!!!!!!!!!!!!!1

 

groet bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

hemel marvin,je hebt jezelf,en een hele boel mensen overtroffen hoor! wat een bak,geweldig.

maar niet voor niet zeggen we altijd,ga eens kijken bij mensen die al grotere dieren hebben.

ik ga geen kritiek leveren ,al sta ik daarom bekend,maar al je wat tips wilt om het voor het dier comfortabeler te laten hebben, en helemaal geschikt,zal ik graag nog wat tips geven.

groetjes anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

prachtig gewoon!!!!!!!

daar zal een leguaan het wel naar zijn zin in hebben denk ik (heb niet zoveel verstand van leguanen)

 

nu nog een leguaan he :P

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey die marvin.

ik vraag me af hoe je straks het mooie badje wilt legen,ze ontlasten zich erin,en baden alleen als het water verwarmt is.als het water niet stilstaant is,en ze poepen gaat dat dus het hele bandje door.ik weet de afmetingen niet,maar je maakt het jezelf,en de igg eenvoudiger om er een baby badje in te zetten,en dan gewoon dagelijk wat warm water in in te doen.elke dag 2 hopen en plas,nou daar wil je je dier dus ook niet in laten zitten,en het gaat stinken.

is de yucca echt of nep,maakt niet uit,hij zal echt heel snel gesloopt zijn.als hij echt is is hij bespoten met glim zooi ,en moet je hem zeker 6 maanden laten staan voor dat hij de terra inkan.als het een nepper is zit hij vol met weekmakers en gemiche zooi.ook niet best dus.

jehebt al zo veel geld uitgegen,maar investeer in een trap leuning touw.onverwoestbaar,en je dier zal het geweldig vinden,kan hij mooie klimmen en z,n lijf word konstant horizontaal gesteunt.iggys ouder dan 1 jaar vinden het vreselijk om vertikaal te zitten. maak onder 1 spot een plateau,op ongeveer 40 cm afstand,om te zonnen.en een gelegenheid om te eten.ze houden er niet van om op de grond te eten,het zijn boombewoners,in de bladertoppen.op de gond weten ze dat ze niet veilig zijn.

maar echt een geweldige bak,je kan gelijk aan een groter dier,met dit formaat moet het dier zeker 2 jaar oud zijn. ik hou mijn ogen en oren open voor je,ik heb het lang niet zo mooi voor elkaar,maar je blijft welkom hoor!

groetjes anita

ps.als je verder bouwd,hou er dan rekening mee dat het dier niet boven op de led verlichting kan klimmen,of springen.ze liggen graag zo hoog mogelijk,en het blijft electra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kan je gewoon via een slangetje en een emmer eruit halen.. slang in het water doen.. water wat opzuigen door de slang.. en dan de andere kant van de slang in de emmer houden.

 

grtjsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niet te lang zuigen....ajakkes bah :rolleyes:

 

Maar het is een prachtig terrarium zeg!! Wow, ik ben jaloers. Je beestje zal het daar prima naar zijn zin hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja dat opzuigen zie ik dus ook echt niet zitten,we bouwen weerstand op tegen samonella,maar om dit dagelijks te doen <_< .

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

ehm,,,,ik dacht eerst aan zo'n soort stofzuiger waarmee water en andere troep kan worden opgezogen....en de yucca is nep, maar het moet eerst nog even goed schoongemaakt worden en als het stuk gaat moet ik maar wat anders verzinnen....en ik heb ook een plateau onder de middelste spot zitten(te takken van de yucca zitten er een beetje voor.....en zo'n trapleuningtouw, wat kost dit en waar zou ik dit moeten halen dan? en bij de led kan hij echt niet bijkomen, het hangt mooi in een hoekje....

 

Groetjssss :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb in het terra kunstgroen hangen zoals hedera, en ander groen is een soort plastic en lijkt net echt, 1 keer in de week dan kan ik het zo uitspoelen en weer terug hangen.

En ik heb boomstammen in het terra hangen waar flip op kan klimmen. Hebben we toen gevonden in het bos, de bast er helemaal afgehaald dat was een heel werk, en we hebben er touw omheen gewikkeld en flip kan heerlijk klimmen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi marvin

er is nog 1 bouwmarkt die ze verkopen,welke ben ik effe kwijt. maar zeker weten niet bij de big boss,en de formido.bel eens in in de ronte om te vragen. het zou ong 100 euro zijn,maar dan heb je ook meters, met een metertje of 2 kom je er niet.of zie aan touw te komen dat je in elkaar kan draaien om het breed genpeg te krijgen.touw is het meest idiaal,vooral om dat het meevormt met het iggy ,en hem dan ondersteunt.

ik heb op de markt ooit honden touwen kunnen kopen,dat zijn ong 6 ringen inelkaar,waren 8 euro per stuk,en met tie wraps aan elkaar gemaakt.deze zijn hoofdzakelijk rood,staat nog gezellig ook,en ze kunnen in de wasmachine.maar ik had echt geluk toen moet ik zeggen.

karin heeft idd boom stammen aan het plafond hangen,gewoon met van dat ijzerdraad ofzo aan weerskanten bevestigd,staat geweldig,zit beweging in,en gat ook jaren mee!en staat ook heel mooi.

A gaam heeft volwas dieren ouder dan 15 jaar oud,zij heeft grote dikke bamboe stokken van het plafond hangen,en grote verzwaarde papagaaie kooien,daar liggen ze ook mooi op onde de lamp,en de stront valt door de bodem heen,en aan de spijlen hangen etensbakken en water.maar ja dat is een ruimte zo groot als mijn woonkamer.

nou ja weer wat ideetjes voor je. denk aan horizontaal,juiste dikte ,geld besparing,en wees creatief.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

maar ik weet niet wat ik me bij dat ophangen aan het plafond moet voorstellen, boomstammen aan het plafond?

 

groetjssss :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja,gewoon, aanhet plafont hangen,zoals een schommel,met haken en schroeven,

help ! karin,plaats effe een fototje !!!!!!

karins iggy is nu 2,maar met de consytuctie kan hij nog jaren mee.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×