Jump to content
Sign in to follow this  
reptielDIANA

Steve Irwin

Recommended Posts

Hoi.

 

Jullie hebben zeker weten ook meegekregen dat Steve Irwin gek op dieren maar vooral op reptielen overleden is.

Ik vind dit zo erg :( ik kon er wel om huilen.

Iemand die zo goed was voor de dieren :(

Gelukkig gaat zijn vrouw zijn werk doorzetten.

En dan zijn dochtertje Bindi al zo slim.

Ik denk dat die kleine meid het ook ver gaat schoppen net zoals haar papa.

 

Graag wil ik hier een kaarsje branden voor Steve Irwin.

post-15-1161033657.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi reptielDIANA

 

ben het zeker met je eens en kaarsje had ik ook al samen met wat collegas

gedaan op mijn werk..

vind het ook knap van bindi hoor hoe ze zo verder gaat..

 

groetjes aliena

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb het ook gelezen van de kleine bindi :)

heel dapper van haar dat ze het werk doorzet.

 

ik had ook ergens een artikel gelezen dat men het leven en de dood van Steve irwin wilden verfilmen. Russel Crowe zou dan de rol van Steve vertolken.

Maar Russel was een hele goede vriend van Steve, en wil in geen geval profiteren van Steve's dood, om zo met die film nog maar wat miljoentjes rijker te worden.

Er komt dus geen film.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jammer van die film maar onzin van Russel. Russel kan dat geld toch doneren aan de dieren. Dus daar trap ik niet in. Het zal vast een andere reden hebben dat die film er niet komt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mja dat is ook weer waar.

Missn komt er ooit nog meer nieuws over.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb trouwens niets gelezen van wat Bindi nu gaat doen. Wat gaat ze doen, en is zij de dochter of vrouw van Steve?

Share this post


Link to post
Share on other sites

bindi is zijn dochter

en van wat ik heb gehoord, is dat animal planet of discovery (weet niet meer welke)

haar ter zijner tijd uitzendtijd/ eigen programma heeft aangeboden

maar ja weet niet zeker of dit juist is

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bindi is idd het dochtertje.

Ik denk dat ze nu 8 jaar is.

Gisteren zag ik een stukje over haar op tv.

ze wil aantonen zoals haar vader dat je niet bang hoeft te zijn van die grote wilde dieren zoals, krokodillen, olifanten, bizons enzo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Erg schattig hoor, maar 8 jaar is natuurlijk wel heel erg jong om al te weten wat je wil worden later, maar wie weet, treedt ze later in de voetsporen van haar vader.

Share this post


Link to post
Share on other sites

das waar maar zoals steve zijn kinderen opvoedde leer je leven met dieren en kun je op een gegevenmoment niet meer zonder ;) zo was steve zelf ook opgevoed daarom doet hij hetzelfde :lol:

 

ik heb helaas niets mee gekregen mijn pa keek altijd naar races ik miste alle herhalingen en animal planet kan ik op mijn kamer niet ondvangen <_<

 

grrz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja dat klopt wel, ikzelf ben ook opgegroeid met dieren om me heen, en kijk nu eens naar me. Ben benieuwd wat mijn kinderen allemaal in huis halen later, maar wat er ook komt, ze zijn in ieder geval verzekerd van een goede oppas (ikke dus!!)

 

Het zou natuurlijk hartstikke mooi zijn als Bindi later idd in de voetsporen van haar vader treedt, maar dan wel omdat ze dat zelf echt wil, en niet omdat iedereen het verwacht van haar. Lijkt me wel moeilijk hoor, om dochter van zo'n bekende man te zijn, de wereld verwacht nogal wat van je. Laat haar eerst maar eens lekker kind zijn, en vooral het verdriet om haar vader goed verwerken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×