Jump to content
Sign in to follow this  
Bas

Ideetje

Recommended Posts

Voor iemand die nog een leuk beestje zoekt ik zat het web een beetje af te speuren en kwam deze advertentie tegen

http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/advertentie.php?id=942762

het gaat om een terra inclusief wateragaam voor 60 euro dat is een spot prijs ik weet natuurlijk niet in wat voor staat beide verkeren.. maargoed

 

ik denk meld het even :lol:

groet bas B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bas ;)

 

dit is weer zo een advertentie die je regelmatig tegenkomt

ten eerste staat de maat van het terra er niet bij

als je weet dat wateragamen een grote huisvesting nodig hebben

zal dit terra waarschijnlijk niet aan de eisen voldoen

ook de uitleg die er bij staat is om te lachen

Het zijn heele mooie diertjes..en je hoeft alleen maar het tijltje met water dagelijks te verschonen.

Voor de rest maken ze nix vies..en zijn goed handteerbaar.

deze dieren vereisen namelijk een groot waterbasin met liefst een filtering omdat de dieren hun behoefte in het water doen, dus nix vies maken <_<

goed hanteerbaar hangt er van af deze dieren zijn nogal onstuimig dus ze moeten wel aan je aanwezigheid wennen

dit lijkt op een advertentie van Lynda of hoe heet ze weer die uit Ryswijck meen ik mij te herrineren

daar kan je nl. ook h

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Jo, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Dat die Linda niks om dieren geeft dat is inmiddels bekend, tenminste dat hoop ik. Maar een spotprijs dat is niet zo hoor, ik heb voor een terra 60x40x40 en 1 baardje 80 euro betaald, en dan zat er nog maar 1 lichtpunt in het terra, het 2de heb ik er zelf bij moeten maken. Dus dit noem ik niet echt een spotprijs.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou mijn wateragamen poepen niet alleen in het water hoor (ze zitten er nogal vaak naast met mikken) :P:P

dus met een teiltje alleen kom je er niet

deze advert heeft al vaker op zeelandnet gestaan, dus ze krijgen hem ws niet kwijt

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi Jo, met dat laatste ben ik het niet helemaal eens. Dat die Linda niks om dieren geeft dat is inmiddels bekend, tenminste dat hoop ik. Maar een spotprijs dat is niet zo hoor, ik heb voor een terra 60x40x40 en 1 baardje 80 euro betaald, en dan zat er nog maar 1 lichtpunt in het terra, het 2de heb ik er zelf bij moeten maken. Dus dit noem ik niet echt een spotprijs.

Hoi Nia ;)

 

bij ons betaal je voor het terra dat jij opnoemt al om en bij de 80

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×