Jump to content
Sign in to follow this  
terror

Welke?

Recommended Posts

Hey

 

sommige zullen wel weten dat mijn kat gestorven is en ik mis dat wel.

naverloop van tijd zouden ik en mijn moeder er toch een huisdier bij willen

maar we wten niet wat.

het moet iets zijn dat overdag alleen kan blijven in huis (omdat men ma gaat werke en ik ga naar school)

en iets dat kan rondlopen en dat je kan knuffelen.

maar geen hond of kat want die moeten buiten kunnen en dat gaat hier niet me de straat.

liefst ook niet te duur.

heef er iemand een ideetje? (een fret al niet want die vind men ma niet leuk en van een chincila weten we dat het alles kapot maakt)

 

greotjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

een konijn

ratjes

hamsters

papegaai (kan je niet mee knuffelen meestal maar zijn wel tam te krijgen)

parkiet (zelfde verhaal)

 

succes

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

We hebben geprobeert om ons kat binnen te houden en dat ging echt niet! het was zo zielig voor da beest.

we zijn allebij de hele dag door de week weg en soms in het weekend ook dan zou die kat hieer heelder dage alleen zitten in een klein huur huisje...

dat gaat echt niet

we hadden ook klachte van de bove buren omdat ze zo hard miauwde..

ik vind het echt spijitjg want ik heb al heel mijn leven katten gehad van de zelfde voor ouders of hoe moet je dat zeggen .. altijd jonkies van een vorige kat die we al hadden.

maar ja..

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is wel jmmr want wij hebbuh nou kleintjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh ik zou er graag een hebben maar dat gaat nu niet.

Ik denk dat we terug een rat gaan nemen :D

we hebben er al eens 1 gehad en daar hebben we heeel veel plezier van gehad

was echt een tof beestje heel tam en hij poepte op een potje :D (echt waar :D)

maar zijn onderkaak was te klein dus hadden we veel problemen

met zijn tanden en nadien is hij ziek geworden en gestorven.

heeft er hier iemand ratjes? want ik wil er 1 in de buurt uit een nest gaan halen maar ik weet niet waar ik op moet letten zodat ik een gezond ratje heb.

 

gtrsssss

 

:::terror:::

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ratjes

vooral opletten dat zijn/haar neusje schoon is

dat hij een geruisloze ademhaling heeft

dat zijn vacht mooi is en gelijk terugveert (dan heeft ie genoeg vocht)

en dat ie niet bang of agresief reageert.

en ook geen misvormingen heeft aan zijn poten enz

 

Mannen zijn wat rustigwer en liever dan vrouwen is mij altijd gezegd, maar kan niet spreken uit ervaring omdat wij altijd alleen maar mannen hebben gehad

 

succes en het zxijn super lieve leuke beestjes daar heb je gelijk in

en ja als je veel met je rat bezig ben dan kun je hem goed zindelijk maken

 

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites
We hebben geprobeert om ons kat binnen te houden en dat ging echt niet! het was zo zielig voor da beest.

we zijn allebij de hele dag door de week weg en soms in het weekend ook dan zou die kat hieer heelder dage alleen zitten in een klein huur huisje...

dat gaat echt niet

we hadden ook klachte van de bove buren omdat ze zo hard miauwde..

ik vind het echt spijitjg want ik heb al heel mijn leven katten gehad van de zelfde voor ouders of hoe moet je dat zeggen .. altijd jonkies van een vorige kat die we al hadden.

maar ja..

Als je twee katten neemt is het echt niet zielig hoor, dan gaan ze ook niet mauwen, want dan hebben ze elkaar. Ik heb jaren mijn katten binnengehouden, en dat was nooit een probleem, en ik ken zoveel mensen die hun katten binnenhouden. Het is maar net wat het beestje gewend is. Ik ben het met je eens dat als je een kat neemt die gewend is buiten te komen om die dan binnen te gaan houden, maar als je een kitten neemt is dat geen enkel probleem, maar neem er dan 2, dan hebben ze elkaar, is gezelliger voor ze, ook al zijn ze vaak alleen, geeft dat helemaal niks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Terror,

 

ik heb ratten, zowel vrouwtjes gehad, als nu mannetjes. Heerlijke beestjes, mannetjes zijn idd rustiger dan vrouwtjes, ook makkelijker tam te krijgen. Kijk eens of er in de buurt een knaagdierenopvang of kinderboerderij is. Daar worden ratten gebracht die de mensen niet meer willen hebben. Vaak ook jonkies.

 

Ik heb er ook vier op dit moment, vader met 3 zoontjes, daar zou je er best 1 of 2 van mogen hebben, maar ik woon nou niet echt bij jou in de buurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×