Jump to content
Sign in to follow this  
karolina

Eitjes Aan Het Leggen

Recommended Posts

Hoi allemaal

 

Nou het is zo ver Stompie heeft haar eitjes gelegd ze is nu nog druk bezig om alles in te graven als zij dat heeft gedaan halen wij mijn vriend en ik de eitjes eruit.En zal jullie later wel even laten weten hoeveel eitjes zij heeft gelegd ik ga nu weer snel kijken zo mooi hoe zij dat doet.Het mannetje is er nu even uit anders kan zij niet rustig graven dan bespringt die haar en dat moeten we niet hebben dus hij ligt te slapen mag straks weer in de bak. En geloof mij hij ligt lekker hoor op ons bed ja verwennen doe ik ze wel al is dit even een nood oplossing nou doei doei jullie horen het later wel weer.

 

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

zeker een mooi gezicht als een vrouwtje aan het leggen is

ik heb al vaak filmpje of fotos gezien, maar van nala heb ik het nog niet gezien omdat die altijd in een legbak zit waar je niet doorheen kan kijken

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Esma waarom laat jij haar dan niet in het terarium leggen kan jij ook meegenieten!!!!!!!!

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze legt ze in het terrarium, maar ron heeft een mooie bak gemaakt van piepschuim en tegel lijm, ik had in het begin gehoord dat ze het liefst lekker rustig en zonder pottenkijkers hun eieren leggen.

Nog een voordeel is, dat er maar minimaal aantal zand in de bak komt (speelzand dus)

zodat het niet te veel met het reptielen zand vermengd wordt (want het speelzand zit in die bak)

Nee ik laat het zo, ik kijk wel mee met jullie fotos, filmpjes enz ;):P

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×