Jump to content

Recommended Posts

Hoi luitjes

 

Had van bijna al mijn baardjes al een foto behalve van ons zwangere vrouwtje niet dus bij deze Stompie

 

;) Groetjes Karolina en de baardjes

post-24-1157105850.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

;) Ja ze is echt mooi he ze heeft alleen een kort staartje B)

 

Bedankt zegt Stompie ha ha :lol::lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

mooie baardagaam alleen jmmr van de staart

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

Ja jammer van haar staart maar zo heb ik haar gekocht en die mooie kleuren op haar hoofdje maakt alles weer goed ook heeft zij een hele mooie rug met groen erin en dat hebben mijn andere twee volwassen baardjes hellaas niet die zijn wel een klein stukje groter want die hebben beide de volledige staart nog

 

Groetjes Karolina en de baardjes

 

Ps heeft al wel iemand de foto van Yellow gezien die vindt ik echt heel mooi hij staat wel in de fotogalerij kijk maar even dat is het mannetje

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Goeiemorgen Wil

Zij net tegen mijn vriend dat ik gisteren de hele dag nix van je had gehoord e ik kijk even op de foto galerij en ja hoor daar ben jij .

Gelukkig maar ik miste jou al even een vraagje heb jij ook msn zou het leuk vinden om ook via die weg contact met jou te hebben. Nou ik hoor het wel weer en heeft geloof Nia nog een baardje eergisteren van jou meegenomen. Ik weet niet zeker of het Nia was iemand die bij jou zou komen eten :blink:

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
:D Goeiemorgen Wil

Zij net tegen mijn vriend dat ik gisteren de hele dag nix van je had gehoord e ik kijk even op de foto galerij en ja hoor daar ben jij .

Gelukkig maar ik miste jou al even een vraagje heb jij ook msn zou het leuk vinden om ook via die weg contact met jou te hebben. Nou ik hoor het wel weer en heeft geloof Nia nog een baardje eergisteren van jou meegenomen. Ik weet niet zeker of het Nia was iemand die bij jou zou komen eten :blink:

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Hee mop, gisteren heb ik de heele dag gewerkt, maar ben er weer.

Strakkies naar Axel, voor een doop en daar na een feest, dus ben er weer de rest van de dag er niet.

Als het niet te laat is kijk ik vanavond nog even op het form hier.

En als je wilt mailen wilvanl@zeelandnet.nl.

 

Knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuke foto van een mooie dame

het maakt voor jou niet uit of ze een stuk staart mist denk ik,

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Esma nee dat maakt mij inderdaad nix uit

zoals je ziet is het zo ook een schoonheid en het lijkt niet lelijk ze lijkt alleen klein maar klein is ook lief ;):P

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites
:ou ik hoor het wel weer en heeft geloof Nia nog een baardje eergisteren van jou meegenomen. Ik weet niet zeker of het Nia was iemand die bij jou zou komen eten :blink:

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Hoi Karolina, ik ben afgelopen donderdag gezellig bij Wil geweest, en idd lekker meegegeten, onze kinderen konden het ook prima met elkaar vinden. Ik heb geen baardje meegenomen, ik zit nog te wachten op mijn groter terra, en moet dan nog een tweede terra laten maken voor mijn man Reign of Fire voordat ik er een tweede vrouw bij kan nemen.

 

Maar de verleiding was erg groot toen ik die kleine schatjes zag. En Wil zorgt ontzettend goed voor ze, ze zijn ook al heel tam, ze eten goed en vanalles. En ik heb Dena en Cizmo nou eens in het echt mogen zien en vasthouden. Heel bijzonder, Dena is echt heel groot, en die Cizmo is helemaal verliefd op haar. Ik heb Dena na haar badje lekker in een handdoek gerold bij me op schoot gehouden, zooooooo schattig.

 

Mijn kinderen waren ook helemaal onder de indruk van Dena en Cizmo, mam, zeiden ze, worden onze baardjes ook zo groot. Is je niet voor te stellen, die minibaardjes van ons. Maar zo groot als Dena zal wel niet, want zij is echt een reuzebaard.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia\

 

Ja Wil had het er vorige week over dat jij zou komen dus vandaar leuk dat jullie zo goed bevriend zijn met elkaar.

Kende jij Wil al of is dat zo gekomen via reptiefarm? Maar goed zo te horen was het echt gezellig en wat leuk dat jij de baardjes hebt gezien en op schoot gehad. Hier gaat alles ook goed er zijn inmiddels al 6 eitjes uit nog 24 te gaan en vandaag of morgen gaat Stompie ook weer leggen dus nog meer eitjes in aantocht

nou je hoort het drukke boel hier.

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, karolina& nia.

 

nia heb ik ontmoet bij Tilburg, en was toch in de buurt, dus gezellig bij mijn op bezoek,

En bij de kids klikte het gellijk eigellijk.

Oke Dena is wel erg BIG maar is wel erg lief .

Maar vond het supper gezellig met nia en de kids.

 

Nog 24 eitjes bij jou, gaaf, hoe gaat het met de kleintjes daar.

 

Nou wens jullie allemaal een fijne zondag vandaag, hier in Zeeland regent het brrrrr

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Wil en Nia

 

Met de kleintjes gaat alles goed alleen heeft 1 nog zijn navelstreng maar ik had ergens op het forum gelezen dat dit niet erg is.

Ook is Stompie erg druk vandaag dus gaat ze vast leggen maar goed alles staat klaar en de broedstoof staat al bijna op 30 graden.

Er zijn nou 6 van die kleintjes uit wordt dus al een hele gezellige boel en volgens mij zijn ze goed uitgeslapen want nu blijven ze wel wakker tot hetlicht uit gaat.

Ze klimmen en rennen heel levendig in de bak echt mooi om te zien dat kleine grut

gaf ze eerst nog namen maar denk dat ik er maar mee stop kan ze heel moeilijk uit elkaar houden. :lol::D:D:D:lol:

 

 

Groetjes Karolina en de baardjes :P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×