Jump to content
Sign in to follow this  
karolina

Een Week

Recommended Posts

Hoi luitjes

 

Weer even een vraagje als het eerste eitje een week geleden is uitgekomen maar er liggen nog 9 eitjes erin die dus nog niet zijn uitgekomen kan dat?

En moet ik deze eitjes dan gewoon meer tijd geven of zijn ze niet goed?

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als mijn vriend thuis komt zal ik even kijken of er wat in de eitjes zit in ieder geval bedankt

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

de eitjes gewoon laten liggen

ikzelf heb al legsels gehad waar tussen het eerste eitje en het laatste eitje 14 dagen zat

volgens mij was dit omdat deze verder van de verwarmingsbron lagen, dus op lagere temperatuur lagen

ik weet niet hoe jij de eitjes uitbroed maar bekijk dit eens

 

grtzzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bedankt voor de tip ik broed ze uit op de lamp van mijn terrarium maar heb er voor nu even een verwarmingskabel onder gelegd en ik laat de eitjes nu verder met rust hopelijk komen ze snel uit want het vrouwtje heeft haar buikje alweer vol zitten en ik heb maar twee broedstoven waar nu in alle twee al eitjes liggen o ja hier heb ik ook een vraag over kan ik de eitjes overleggen in een andere broedstoof? Want het lijkt mij geen goed idee om die eitjes die nu eraan komen bij de eitjes die uit moeten komen te leggen. Voor het zelfde geld komt er een eitje uit en loopt die over de pas gelegde eitjes en in die andere broedstoof zitten eitjes die over ong twee week moeten uitkomen dus en er is nog wel plek in die broedstoof kan dit?

 

Groetjes Karolina en de baardjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×