Jump to content
Sign in to follow this  
terror

Bouw Bak

Recommended Posts

Hey khad eens een vraagje, ik ben nu bezig aan een nieuwe bak voor mijn baardagaam maten zijn 130x50x50 en uh mijn vraag was eigelijk als je kijkt op de foto zie je de trap in polystireen (of hoe je het ook schrijft :D ik noem het altijd izemo) maar ik denk dat de trap van boven niet stevig genoeg is.. het zit goed vast gekit met syliconen en er zitten 2 grote spijkers in vast.. Heeft er iemand anders nog wat tips voor het te verstevigen?

 

grtss :)

 

tis gelukt thx :D

 

bakrc7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

foto,s zul je via een onlinefotoalbum bijv.photobucket moeten plaatsen

zie fotogallerij baardagamen daar staat een uitleg hoe je dit doet

via bijlage is voorlopig uitgeschakelt

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi terror :

steek een stuk rondhout vanaf de bovenkant naar beneden erin, slijp er even een punt aan gaat het wat makelijker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou Terror, dat advies kan je wel opvolgen hoor, want Freaks weet heel wat af van terra's bouwen!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hoi terror :

steek een stuk rondhout vanaf de bovenkant naar beneden erin, slijp er even een punt aan gaat het wat makelijker.

kan je dat anders uitleggen :o begrijp het niet :D ma thx he..

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk wel dat het zal houden hoor.

 

en ik denk datterror wil zeggen dat je von boven af een stukhout naar benden door het trapje moet schuiven... :rolleyes::ph34r:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zaag aan een borstelstok een scheve punt steekdie door je izemo en maak die vast met een vijs ofzo aan de bodem van je baken zorg dat de bovenkant van je stok er nie uitsteekt

k denk dat freaks dat bedoeld of niet?

 

grtz jelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is em hoe hij er nu uit ziet.. traampje staat er al in :D

Ik weet alleen nog niet wat ik vanbove in de linker hoek moet doen..

er komen nog wel "rotsen" bij voor het wat meer een natuurlijke look te geven..

 

terrakeese2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

kunstig hoor

zal mooi staan als het helemaal af is!

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Terror,

 

ziet er leuk uit hoor, maar ga jij eerst verven en dan besmeren ? Hoezo niet andersom ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga eerst het hout verven omdat het nog niet bewerkt is en verven maakt het toch ookal een stuk mooier. De piepschuim verf ik natuurlijk pas als de tegellijm er tegen hangt.. :P

 

grtss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi terror

 

ziet er mooi uit

ben erg nieuwsgierig naar het eind resultaat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ziet er goed uit, maar kijk wel goed dat je echt alle gaatjes en kiertjes goed dicht gaat smeren, want krekels hoeven maar een h

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ziet er goed uit, maar kijk wel goed dat je echt alle gaatjes en kiertjes goed dicht gaat smeren, want krekels hoeven maar een h

Share this post


Link to post
Share on other sites

en hoe zien woestijnsprinkhanen eruit, zijn dat die lichtbruine met zwart op de rug, die ik zoooooo eng vind.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De mijn zijn geel met zwart of groen met zwart kvind het eigelijk best wel mooie :D Die bruine blijven minder lang leven maar zijn ook minder duur..

 

grtsss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, ze zien er idd wel mooi uit, en zijn ook veel steviger dan de groene sprinkhaan die je buiten wel eens ziet. Maar ik vind ze heel eng, en ze krijgen ze bij mij niet zo heel vaak. Ik ga ook een voederpincet kopen, want dan hoef ik ze niet meer met mijn handen te pakken, en dan ga ik ze wel vaker geven, want ze zijn heel voedzaam en gezond.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×