Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Nieuw Terrarium!

Recommended Posts

Hiephoi!!! Zaterdag gaat Freaks aan mijn bak beginnen, geweldig!!! Ik ben zo benieuwd!

 

Dankjewel Freaks!!! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi nia,

 

Dat heb je erg goed geregeld :P, ckers als je van jezelf weet dat het anders nooit zo mooi zou kunnen worden!!

 

Ik ga echt wel mn eigen bak bouwen, lijkt me namelijk ook wel een erg leuk projectje om er aan te beginnen en je kan er lekker je Fantasy in kwijt :D

 

greets Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Tom, ben ik helemaal met je eens, maar ik kan zelf echt geen bak bouwen, maar ik kan hem straks wel helemaal inrichten naar mijn eigen zin. Ik ben van plan bij Marc en Berlinde langs te gaan en mooie spulletjes te kopen. Sowieso heb ik al 1 mooie steen die er zeker ingaat. Die had ik al gekocht bij het terra dat ik nu heb, maar dat werd toch iets te vol, nu ligt hij op de vensterbank en ze liggen er soms op te zonnen, maar straks gaat ie als eerste in de nieuwe bak.

Ik verf de achterwand ook zelf, helemaal naar mijn eigen zin.

 

Ik ben hartstikke blij dat Freaks dit voor me wil doen, en ik heb zijn bakken in het echt gezien, en het is helemaal mijn smaak, dus dat komt helemaal goed!!!

 

Jij veel succes met het maken van je eigen bak!

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is zeker leuk

 

wat voor bak gaat het worden

wat komt er in ?

en wat zijn de maten

 

en wel foto's er op zetten he

Share this post


Link to post
Share on other sites

Freaks gaat foto's op het forum zetten. Zoek maar even terug naar zijn topic van een nieuw terrarium, daar staat de bak op zoals ie ongeveer gaat worden. Het is de bak met piepschuimen achterwand, alleen ga ik hem in mijn eigen kleuren aflakken, en de buitenkant wordt van berkentriplex.

Hij wordt 150x60x63 (lxdxh). Er komen 2 baardjes in, en als alles goedkomt met Vicky en ze wordt geaccepteerd door Reign en Godzilla mag zij er ook bij, ik zit wel te denken aan een tweede bak door Freaks te laten maken, want ik heb natuurlijk 1 man en 2 vrouwen en ik wil geen nakweek, hoe schattig het ook allemaal mag zijn, ik heb daar geen tijd voor. Dus dan is het beter waarschijnlijk om Reign apart te zetten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×