Jump to content
Tom

Waterval, Wel Of Niet

Recommended Posts

ik vroeg mij eigenlijk een beetje af of het veel uitmaakt dat ik een kleine Weeping Wall(muurtje waar een klein beetje water vertikaal langs naar beneden loopt) maak in mijn terrarium en dit laat uitlopen tot een drinkbakje??

Het word ook niet een gigantisch ding(dacht aan 15cm ofzo) maar zou gewoon wel erg mooi zijn :D

Had namelijk ergens gelezen dat baardjes, als ze drinken erg van druppels hielden!

 

groeten tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

ja zo'n valletje heb ik ook zien staan alleen door het water is de luchtvochtigheid te groot..ze zijn eigenlijk bedoeld voor tropische terra's

 

grtz

p.s. jmmr van het uitstel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Owkee jammer maar het is niet anders

 

Yah baal echt als een stekker nu moet ik verdorie nog langer wachten tot ik mn eerste Terrarium kan gaan bouwen en mn eerste baardje kan gaan kopen

<_< . oplever datum was eerst februari 2007 en nu gewoon naar Juni verplaatst :angry: das echt nog lang wachten :angry:

 

Greets tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo das zeker nog lang wachten hoop dta je het volhoud, en vooral als je er al zio veel over heb gelezen en hem graag wil

succes!!!!!!!!!!!!!

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

nog een klein jaar wachten he ;)

ik zou het niet kunnen :P toen ik hoorde over een baardje, heb ik me meteen massa's info gezocht en heb hem kort daarna gekocht !

maar ik ben er heeel blij mee, en ik heb hem nu zo'n 3 maanden (was al 4maand toen ik hem kocht)

 

eneuh over die waterval..

echt niet doen! niet goed voor de longetjes van je toekomstige baard.

het zijn WOESTIJN dieren, dus hebben weinig water nodig. en het is zeker slecht om en hoge luchtvochtigheid te creeeren in het terra ! hoe mooi zo'n watervalletjes ook is. anders moet je eens nadenken over een wateragaam.. ?

die hebben wel een tropischterra nodig met veel groene planten, en watervallen, en eventueel een stoommachine. erg mooi allemaal ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tom, jammer dat je huisje nog langer gaat duren, maarre... waarom kun je alvast geen baardje nemen, dan verhuis je hem/haar straks toch mee?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zit hier op een kamertje van pak em beet 2.5m bij 3 ofzo en heb echt dus niet de ruimte ervoor :angry: :angry:

 

ach het zij zo, ook heb ik nu alle tijd om een Super mooie bak te bouwen!!

en alle tijd om rustig voor mn Truckers rijbewijs te leren :D

 

(wat in het Vat zit, verzuurt niet) :D

 

greets tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee, dat ook nog niet.

Woon nog bij mn ouders, door een stomme fout vroeger kon ik me het gewoon niet veroorloven om uit huis te gaan :( :angry:

 

Dus word nu ook wel eindelijk eens tijd al zeg ik het zelf :P

 

tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×