Jump to content

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik ben Tom en ben sinds kort helemaal verzot op de BAARDAGAAM en lees daarom erg veel op allerlei forums mee om info op te doen al voor ik tot aankoop over ga.

Nu lees ik ook al een tijdje op www.baardagaam.sweben.nl mee, dus jullie zullen zolang ik nog geen Baardje heb niet erg veel van mij horen. Ook moet ik nog ckers w8en :angry: met mn aankoop tot mn nieuwe huis klaar is :P , want dan pas heb ik de ruimte voor mn Terrarium die ik 150x60x60 wil gaan maken :D.

Ook hou ik me graag bezig met Karperen en een stukje Longboarden!! :blink:

(Antwerpen naar Hoofddorp in 4 dagen) :P

 

Verse Groenten Tom

 

schubkarper304pond12yr.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey tom. van harte welkom op dit leuke en informatieve forum.

150 bij 60 bij 60? zo dat is een flinke maat zeg! en hoeveel baardagamen komen daar in dan?

 

grtjssss The Lizard

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom hier op dit gezellige forum

hoop dat je hier genoeg info kunt vinden

maar dat zal zeker wel lukken

 

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites
hey tom. van harte welkom op dit leuke en informatieve forum.

150 bij 60 bij 60? zo dat is een flinke maat zeg! en hoeveel baardagamen komen daar in dan?

 

grtjssss The Lizard

Nou de planning is gewoon 1tje, maar wil gewoon dat mn Baardje alle ruimte van de wereld heeft om rond te rennen :P, weet ook wel dat 120x50x50 genoeg is maar hou ervan om lekker te overdrijven :lol:

 

groetjes Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

planning 1 ? wacht maar af, het is erg verslavend ik denk bijna zeker te weten dat er zeker nog 1 bij komt :P

wij zeiden ook leuk we nemen 2 baardjes, maar al snel werden het ook andere reptielen

Dus weest gewaarschuwd :lol:

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites
planning 1 ? wacht maar af, het is erg verslavend ik denk bijna zeker te weten dat er zeker nog 1 bij komt :P

wij zeiden ook leuk we nemen 2 baardjes, maar al snel werden het ook andere reptielen

Dus weest gewaarschuwd :lol:

 

groetjez esma

hoi welkom op het forum ik hoop dat je terra gauw af is zet je ook foto`s op het forum?? ohja je begint met 1 dan 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 en uiteindelijk heb je er 20! nouja als ze maar een goed huis krijgen toch??

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow ff voor de duidelijkheid zal nog ckers een half jaartje duren voordat mn huisje is afgebouwd dus zal nog ckers moeten w8en tot die is opgeleverd maar lees alvast lekker mee met iedereen:D

Strax ben ik al bijna een xpert voordat ik mn Baardje heb en dat kan natuurlijk nooit veel kwaad:P

 

Dus ook voorlopig geen foto's van mij met een Baardje, zal af en toe een Foto plaatsen van mn Karper vangsten en thats it:S

 

greets tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey Tom,

 

welkom hier, en idd je houdt van overdrijven. Geen klein visje dat je daar vasthebt, zelf gevangen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi tom ;)

 

welkom op het forum

gelijk heb je dat je eerst naar informatie zoekt

zo hoort het

dus het zal zeker geen impulsieve aankoop zijn

dit horen we graag

ik wens je dan ook veel suc6 met de bouw van je huisje

en toekomstige baardje(s)

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey Tom,

 

welkom hier, en idd je houdt van overdrijven. Geen klein visje dat je daar vasthebt, zelf gevangen?

Hoi nia,

Yah dat is mn grootste vangst op het moment deze jongen/dame had het mooie gewicht van 30.4 pond dus mocht zekers niet klagen :lol:

 

grts tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yah wel hoor, gewoon in een meertje bij mij in de buurt(haarlem) daar zwemmen ze nog een slagje groter ook tot ongeveer 38 pondjes(geloof dat nederlands record op 48pond staat), veel mensen denken dat ze niet zo groot worden hier in NL maar zal me niets verbazen dat er bij jullie in de buurt ook dit soort Monsters rondzwemmen

 

greets tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Tom,

 

Ook nog van harte welkom op het forum. :rolleyes:

 

Prachtig mooie foto.

 

Karpervissen is ook een prachtige hobby. :)

 

Ik heb dit vroeger dag en nacht gedaan, ook een echt

verslavende hobby. <_<

 

Helaas heb ik nu geen tijd meer om te gaan vissen, maar dit ga ik

in de verre toekomst zeker weer doen. :D

 

Nog veel plezier op het forum, en dat je nog veel pondjes mag

vangen. ;)

 

Groetjes Marc en Berlinde B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yah wel hoor, gewoon in een meertje bij mij in de buurt(haarlem) daar zwemmen ze nog een slagje groter ook tot ongeveer 38 pondjes(geloof dat nederlands record op 48pond staat), veel mensen denken dat ze niet zo groot worden hier in NL maar zal me niets verbazen dat er bij jullie in de buurt ook dit soort Monsters rondzwemmen

 

greets tom

Ok, dus in meertje Toolenburg (Hoofddorp), waar ik gezellig met mijn kindjes ga zwemmen, zouden die ook wel kunnen zitten.

Mmmmm, leuk, vindt mijn middelste zoon wel wat, die heeft iets met monsters. Niet voor niks heten 2 van onze baardjes Reign of Fire en Godzilla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha als je er gaat zwemmen. moet je na afloop wel alle vingers met tenen tellen he :P

 

wie weet. you never know

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
Yah wel hoor, gewoon in een meertje bij mij in de buurt(haarlem) daar zwemmen ze nog een slagje groter ook tot ongeveer 38 pondjes(geloof dat nederlands record op 48pond staat), veel mensen denken dat ze niet zo groot worden hier in NL maar zal me niets verbazen dat er bij jullie in de buurt ook dit soort Monsters rondzwemmen

 

greets tom

Ok, dus in meertje Toolenburg (Hoofddorp), waar ik gezellig met mijn kindjes ga zwemmen, zouden die ook wel kunnen zitten.

Mmmmm, leuk, vindt mijn middelste zoon wel wat, die heeft iets met monsters. Niet voor niks heten 2 van onze baardjes Reign of Fire en Godzilla.

Beste Nia,

 

Als ik dat had geweten dan had ik Gelijk gezegt dat ze in het Haarlemmermeerse bos tot 37 pond zitten en bij Toolenburg ook

3 Steuren van 80cm, snoek, meerval en uiteraard ook Dikke Karpers :P

 

hoop dat ik nu geen kinderen heb afgeschrikt :blink:

 

woon zelf namelijk ook in KOPDORP vlak achter het Spectrum :lol:

 

gegroet Tom

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

ook ff welkom

 

grtzz

veel plezier nog met vissen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×