gerrit 0 Report post Posted August 13, 2006 Hallo Gbf en heb dit diertje ( sunburst ) aangeschaft omdat ik wel eerst wil zien wat er van deze soort verder komt als ze volwassen zijn en hun kleuren hebben want je komt ze hier bij ons niet vlug tegen zodat er al veel fotos van beschikbaar zijn en ook om met de vrouwtjes die ik in mijn bezit heb verder te kunnen kweken ( citrus , red yellow ) en waar dus al veel geel inzit en ook omdat ik eerst wel eens met mijn eigen ogen wil zien wat er van verder komt van de sunburst want zoals de fotos van die amerikaanse kwekers zo zal hij wel nooit niet worden want daar is er ten eerste al niet genoeg zon voor bij ons en zo hebben zij er ook niet veel hoor want anders zouden ze de fotos wel eens meer op hun website kunnen veranderen en er een ander diertje op kunnen laten tonen Heb gezegd dat ik er veel van verwacht en hoop dat ik gelijk zal krijgen en wanneer dit zo blijkt te zijn dan kan je er gegarandeerd zeker van zijn dat ik bij de volgende zending mijn vrouwtjes al zal gereserveerd hebben maar wacht eerst een paar maanden af om de verdere ontwikkeling te kunnen zien. Waar het dus op neerkomt is dat ik de gok niet wou wagen om 800 Share this post Link to post Share on other sites
gerrit 0 Report post Posted August 13, 2006 Hallo Saratjeuh en ben eveneens benieuwd wat ervan de amerikanen gaat verder komen en vind het lekker spannend hoor. Groetjes en nog veel succes met je nieuwe aanwinsten ( Aiko en ? ) Share this post Link to post Share on other sites
Saratjeuh 9 Report post Posted August 13, 2006 Hoi, Bedankt! Voor onze nieuwe dame hebben we nog geen naam. We hebben wel enkele ideetjes maar hebben nog niet belsist. Misschien kunnen jullie helpen: Myska, Ayla, Djinn, Nala of Geesha? Wat denken jullie ervan? Groetjesss Share this post Link to post Share on other sites
gbf 0 Report post Posted August 13, 2006 Gaya en Ra Share this post Link to post Share on other sites
erwin 1 Report post Posted August 13, 2006 terug van weggeweest. eerst en vooral gefeliciteerd met julli aankopen. we zijn reuze nieuwsgierig om ze te zien. (dit is nu de eerste keer dat ik spijt heb dat we op vakantie waren ) maar ja waren we vroeger thuis kon ik toch niets kopen,sonja heefd al het geld op vakantie opgedaan :angry: :angry: :angry: (grapje hoor(hoop ik)) volgens ik begreep ,waren het kleintjes,en geen halfwas dieren die er nu aangekomen zijn? met deze nogmaals veel geluk,maar vooral veel plezier met de nieuwe baardjes. erwin&sonja Share this post Link to post Share on other sites
gerrit 0 Report post Posted August 13, 2006 Hallo Erwin en wat vliegt het verlof toch vlug voorbij maar nog 12 maand en dan is het terug verlof hoor Het waren diertjes van 2 Share this post Link to post Share on other sites
nia 0 Report post Posted August 13, 2006 Hoi, Bedankt! Voor onze nieuwe dame hebben we nog geen naam. We hebben wel enkele ideetjes maar hebben nog niet belsist. Misschien kunnen jullie helpen: Myska, Ayla, Djinn, Nala of Geesha? Wat denken jullie ervan? Groetjesss Ik vind Nala en Ayla het mooiste uit het lijstje. Ayla iets minder omdat ik een (zeikerig) meisje ken dat zo heet, maar evengoed is het een mooie naam. Share this post Link to post Share on other sites
jewel dragons 0 Report post Posted August 17, 2006 marc... ben eigenlijk wel heel benieuwd geworden naar de foto's!!!! Share this post Link to post Share on other sites
kruimeltjuh 0 Report post Posted August 17, 2006 Gefeliciteerd ben benieuwd naar de fotows gr ivon Share this post Link to post Share on other sites
Reptie-Farm 108 Report post Posted August 19, 2006 Hallo Iedereen, Jullie laten me geen keus, dan in een rap tempo foto's te nemen van de Sunburst en de Bloods. Het zijn geen model foto's, maar je ziet ze toch Sunburst Bloods Groeten, Marc Share this post Link to post Share on other sites
BeardieKeeper1 0 Report post Posted August 19, 2006 zow die zien er zeker top uit veel succes ermee gr. Share this post Link to post Share on other sites
erwin 1 Report post Posted August 19, 2006 moet zeer binnenkort zeker een bestelling plaatsen waar ik zelf moet achterkomen (zo heb ik een reden om al dat moois te zien. ) mooie baardjes die sunburst lijken mij zeer leuke beestjes om te zien opgroeien,je weet wel ongeveer wat voor kleur ze krijgen,maar hebben het kleur nog niet als kleintjes. bij iedere vervelling kan het gebeuren,(zou dit langzaam gaan ,of in een vervelling,of worden ze met iedere vervelling geeler) zeer spanend om volgen. wel jammer,,,,,,,,,,,,,,,,dat ze niet in onze terra zitten erwin&sonja Share this post Link to post Share on other sites
stormmeissie 0 Report post Posted August 19, 2006 oh mooi mooi mooi Share this post Link to post Share on other sites
gerrit 0 Report post Posted August 19, 2006 Hallo Marc en prachtige diertjes die je daar zitten hebt zeker de sunburst ( want heb er hier ook Share this post Link to post Share on other sites
kevin&nathalie 0 Report post Posted August 19, 2006 hoi marc ze zien er goed uit hoor! ik wens je er veel susces mee en hou ons op de hoogte! gr kevin en nathalie Share this post Link to post Share on other sites
gbf 0 Report post Posted August 20, 2006 hoi marc en berlinde mooie dieren hoor ben heel beneiuwd hoe die er over een jaartje uit zullen zien hou ons op de hoogte grtjsssssss Share this post Link to post Share on other sites
wiljan 0 Report post Posted August 20, 2006 heel mooie beestjes Share this post Link to post Share on other sites
esma 0 Report post Posted August 20, 2006 ben het met iedereen eens, zeer mooie dieren ik ben ook erg benieuwd hoe de kleuren worden enz nou geniet van die lieverdjes groetjez esma Share this post Link to post Share on other sites
monibro 0 Report post Posted August 20, 2006 Wauw Marc, die zijn mooi. Share this post Link to post Share on other sites
nia 0 Report post Posted August 20, 2006 Prachtige beestjes Marc, en het lijkt me idd heel leuk om te zien hoe ze uit iedere vervelling gaan komen. Ik vind dat bij die van mij altijd al heel verrassend, Godzilla is behoorlijk donker uit de laatste vervelling gekomen, heel apart, maar bij van die speciale beestjes zoals jullie die hebben is dat nog specialer. Ik kan me voorstellen dat jullie er ontzettend blij mee zijn Share this post Link to post Share on other sites
gbf 0 Report post Posted August 22, 2006 hey kuno je zei quote: marc... ben eigenlijk wel heel benieuwd geworden naar de foto's!!!! en nu zijn de foto,s er al een paar dagen maar heb je nog niet gereageerd heb je ze nog niet gezien???? ook de bloods Share this post Link to post Share on other sites
dissy/lizzy 0 Report post Posted August 26, 2006 hele mooie foto's!!! om trots op te zijn!! veel plezier ermee Share this post Link to post Share on other sites
wesjill 0 Report post Posted August 29, 2006 heyy marc dat is h Share this post Link to post Share on other sites
JDG 13 Report post Posted August 29, 2006 Hoi Marc ik zie de foto's nu maar pas ik heb nog heel wat in te halen begrijp je maar ik ben met verstomming geslagen wat zien ze er prachtig uit wedden dat ze er in het echt nog mooier uit zien ik hoop dan ook dat je er veel suc6 mee hebt grtzzz jo Share this post Link to post Share on other sites
reptielDIANA 0 Report post Posted October 16, 2006 Wat een supermooie baardjes Share this post Link to post Share on other sites