Jump to content
Sign in to follow this  
beardedjeffrey

Slang Kwijt En Weer Gevonden

Recommended Posts

:o ik was een paar dagen gelden mijn slang aan t voeren althans ik liep naar de bak met een muisje dus ik doe t raampje open en leg die muis neer maar zag egt helemaal niks bewegen dus ik ga met me handen op zoek naar me slang helemaal niks!!! dus slang weg kon niet anders overall gezocht kon niks vinden jammer d8 ik hij is naar buiten geglipt want in de zomer staat gwoon de deur bij ons open zowat heel de dag en toen in de avond was op tvrijmond een programma bezig waar ze vertellden dat rond deze tijden 6 op de 10 slangen proberen te ontsnappen vanwege de hitte dus mijn hoop was weg stond gister n8 opeens me moeder achter me en ze houd een potje schuin rara wat kwam eruit me slang :angry: :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb je nog een kleine slang???

nou gelukkig is hij weer gevonden

en waardoor is ie ontsnapt???

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

denk dat het raampje ofzo open stond :( toen ik t water aan t verversen was da doek ik meestal savonds dus dan is t donker en ik denk dat die in de tussenteid weg is geglipt anders weet ik t egt niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

voortaan voorzichtiger zijn dus

en altijd je raampje sluiten

word het een gewoonte en kans dat je het eens vergeet een stuk kleiner

grtjsssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

gelukkig als het zo is afgelopen ik vergeet ook wel eens een deurtje dicht tedoen maar daar let ik nu wel wat meer op.

groetjes ingel

Share this post


Link to post
Share on other sites
ik vergeet ook wel eens een deurtje dicht tedoen

groetjes ingel

:P:P tsja kan gebeuren he hihi

Share this post


Link to post
Share on other sites

tis allemaal wat mensen, al die dieren die een poos aan de wandel gaan, eerst een baardje, dan een slang, ben benieuwd wie de volgende is. Goh, je zal maar je hond aan het uitlaten zijn, steekt er ineens een slang de stoep over.... :P:P

Share this post


Link to post
Share on other sites

ondanks dat ik gewend ben aan slangen (tenminste in een terra :P ) zou ik toch ff gaan gillen denk ik als ik er 1 op straat zou zien glijden

het is niet iets dagelijks wat je op straat ziet

ik ben absoluut niet bang voor muizen, maar als ik per ongeluk wat voorbij zie flitsen, dan scrik ik toch wel ff.

 

groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja, dat heb ik ook, als ik een dier in een glimp zie dan schrik ik me vaak rot, maar ik ben ook helemaal niet bang van muizen en slangen.

Als kind heb ik eens een touw opgeraapt van het tuinpad, maar toen het siste en naar me hapte gilde ik ook het hele dorp bijelkaar. Geen touw dus, maar een slang. En voor een meisje van 4 jaar is dat een ervaring die je van je leven lang niet vergeet. Ik ben trouwens niet gebeten, maar wel geschrokken. En toch ben ik nooit bang geweest van slangen. Ik vind ze fascinerende beesten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×