Jump to content
Sign in to follow this  
milly

Terrarium Groot Genoeg?

Recommended Posts

nouja ik woon bij me vader. en die vind het wel best. al hoewel, de laatste tijd begint hij toch wel wat meer te klagen :P . opzich deed de beet wel pijn.. was op me onderarm. gevoelig gedeelte. maar ook omdat de python toch flinke tanden heeft. maar verder viel het wel allemaal mee. en om agressiefe soorten in huis te halen... het maakt me echt nix uit of het diertje agressief is of niet. want reptielen zijn er niet om uren lang vast te houden enzo.. ik vind het gewoon mooi om te hebben. en als het even meezit er nakweek van te hebben.

 

het vrouwtje van de brongersmai's.. weet ik ook nog wel een leuk verhaal over

ik was de diertjes aan het voeren en ook de brongersmais muisjes ( toen waren ze nog heel jong) en ik alle dieren gevoert.. en de brongersmais als laatste.. en het vrouwtje lag nog in de cuvorbox op kranten en was lekker aan het eten.. gaat de telefoon.. ik neem om.. was het me tante.. ik dacht bij mezelf o neee hee.. half uur later hing ik op want tja als je me tante aan de telefoon krijft.. dan krijgt je der niet meer af.. maargoed nadat ik had opgehangen ging de deurbel.. was voor het astma fons.. ik snel wat klein geld bij elkaar geschraapt en dat in het collectepotje gedaan.. en loop ik niets vermoedend naar de cuvorbox en zit ik hem zomaar weer in de kast. en volgende dag wou ik de bak schoonmaken.. en ik slangenn uit terra gehaald.. maarja ik vond er maar 1.. de andere was foetsie.. ik hele huis afgezocht.. was ik ook weer bij die overbuurvrouw langsgeweest. maarja geen slang.. 2 weken later voerde ik de dieren weer.. en blijkt dat ik haar helemaal vergeten was!!! zat ze nog in de cuvorbox! want tja ik had wel in de box gekeken.. maar daar lag nix in.. wat had ze nou gedaan.. was ze tussen de kranten gaan liggen en zich plat gemaakt.. dus dan zie je haar niet liggen.. haha

 

dus iedere x als ik me slangen nou voer. dan is het een enkel krantje erin en om de 5 minuten kijken hoe en wat.

 

grtjssss

 

47b4d607b3127cceb510d12804c80000001.jpg

even een voorbeeld foto van de brongersmai. deze kleurvariant had ik ook. de rode kleur

 

nogmaals grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeetje, wat een mooi beest zeg!!! En wat dat houden van reptielen heb je zeker gelijk. Het zijn geen knuffeldieren, ze zijn prachtig om naar te kijken, en niet om urenlang vast te houden.

Mijn katten, en onze kittens van 3 weken, die vinden het heerlijk om op schoot te liggen en geknuffeld te worden. En onze ratten, vooral de mannetjes, zijn er ook niet vies van. Dus qua knuffelen komen we hier goed aan onze trekken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nouja.. ik moet toegeven dat ik nog wel eens een baardje of schildhagedisje pak en die op me neerzet .. want dan ga ik op de bank liggen en tv kijken.. en dan aai ik het beestje de hele tijd.. maar dat is niet zo super lang want tja anders koelen ze teveel af. maar nu met dit hete is dat niet zo'n probleem.. (denk) maar zoal's met de boa's en pythons, die moet ik wel eruit halen om ze tam te laten blijfen. maar dat is maar minimaal 1x in de week

 

grtjssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×