Jump to content
Sign in to follow this  
nia

Reptilica Beurs 9-7-2006

Recommended Posts

Hallo, wie van jullie gaat er naar de Reptilica Beurs van 9 juli a.s. in Hoofddorp?

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas is die beurs voor ons te ver weg

wij zullen er helaas dus niet bij zijn

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

is het een grote beurs of een wat kleinere?

als het een grote is wil ik er wel ff rondkijken

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ga de hele dag wil wat slangen verkopen.

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij is ie niet zo heel erg groot, omdat het is in het gebouw waar mijn kinderen zwemles hebben. Ik denk dat het in de sporthal gehouden wordt, ik zou niet weten waar anders. Maar voor mij is het praktisch naast de deur, en ik ga gewoon eens kijken. Ik kom wel naar je slangen kijken hoor Teiggie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Das leuk ;) , al staat ik wel onder Anita daar.

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik stap gewoon op iedereen af die een slang heeft en vraag: ben jij Teiggie? Zo moet ik je toch wel kunnen vinden? Hoe oud ben je eigenlijk?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben 36 jr, foto staan op me site www.anita.awingcom.nl

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas kan ik er niet bij zijn want ik ben blut en heb geen vervoer op die dag trouwens ook feest van een maat van me.

ik zou er wel bij willen zijn ik hoop voor je dat het groter is dan in landgraaf dat was gewoon veeeeel te klein!

 

 

gfroetjes crazy-frog

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas kan ik er niet bij zijn want ik ben blut en heb geen vervoer op die dag trouwens ook feest van een maat van me en ik zit mommenteel in belgie (Hoogstraaten)

ik zou er wel bij willen zijn ik hoop voor je dat het groter is dan in landgraaf dat was gewoon veeeeel te klein!

 

 

gfroetjes crazy-frog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, als ik het formaat van de sporthal zie kan het gewoon geen grote beurs zijn volgens mij. Maar ik ben nog nooit eerder naar een reptielenbeurs geweest, en het is 10 minuutjes bij mij vandaan, dus ik waag de gok gewoon. En ik kan meteen wat voedseldieren meenemen, dat is altijd handig.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik sta er op de beurs met een stand.

heb wat Thamnophis Sirtalis Tetrataenia's te koop.

 

en neem de "high yellow gg x redflame/chriss allen red" nakweek mee,uiteraard zal mijn pa zijn halsband leguanen meenemen en de schuilgrotten.

kom gerust even gedag zeggen.

mvg Kuno

 

en mooren-lizards

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik ben 36 jr, foto staan op me site www.anita.awingcom.nl

 

gr teiggie

Ha die Teiggie, ik heb even op je site gekeken, leuk hoor. Ik was eigenlijk in de veronderstelling dat je een man bent, heb ik me even vergist. Ik zie je zondag wel met je slangen, ze zien er op de foto's al heel mooi uit, in het echt zijn ze vast nog veel mooier, enne... mag ik er dan eentje vasthouden, of worden ze daar te gestresst van?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nee hoor, ik ben echt vrouw, je mag ze vasthouden, ze zijn nog maar 30 cm.

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was op de beurs in Hoofddorp afgelopen zondag, en ik vond het best leuk. Ik ben natuurlijk helemaal niets gewend qua reptielenbeurzen, dit was mijn eerste, maar ik vond het ruim opgezet en heel overzichtelijk. Ik heb Kuno ontmoet, maar Teiggie, jou heb ik niet gezien.

Wat me wel opviel en ik schandalig vind, en ik ben er zeker van dat jullie het allemaal met mij eens zijn, is dat er mensen zijn die baardjes van 3 weken durven te verkopen, en dan nog zeggen dat dat beter voor ze is, omdat ze anders door de ouders worden opgegeten. Ik ben de discussie maar niet aangegaan met ze, maar is daar nou niks tegen te doen.

Nu weet ik trouwens zeker dat mijn baardjes ook pas een week of 3 waren toen ik ze kocht, want ze waren ongeveer net zo klein als die ik in Hoofddorp heb gezien.

 

Maar ik ga zeker nog een keer naar een andere beurs, maar dan wil ik wel naar een grotere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inderdaad nia ;)

dit is schandalig en spijtig genoeg niets aan te doen

meestal zijn dit mensen die gauw wat centjes willen opsteken zonder er iets in te pompen en die niets om het welzijn van de dieren geven

dus wordt het voor ons die het wel op de goede manier doen moeilijk

baardjes worden te grabbel gegooid voor een appel en een ei en als jij dan je nakweek na 3 a 4 maand aanbied vindt men dan de prijs veel te hoog en zou men willen dat men ze kan kopen aan de prijs die deze personen hun baardjes van 3 weken aanbied

dus je kan al raden wat de winst is

gelukkig zijn er nog mensen die ook nog om de dieren geven en die het volhouden om het op de goeie manier te doen

al steekt men er veel tijd en geld in

maar hier komt het dier op de eerste plaats

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

vaak wordt er door mensen gedacht oooo ik broed mijn nakweek uit, want dat verdiend lekker.

Nou als je het beste voor je beestje wil, dan kan je misschien net kiet (of hoe je het ook schrijft) spelen.

Tenminste als je geen exclusieve kleur heb, want dan kan je meer vragen.

En het aanbod is in deze tijd meestal meer dan de vraag.

Ik vind het ook schandalig dat ze zo jong worden aangeboden, maar ja er zijn toch mensen die ze kopen

 

Groetjez esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

idd, ik heb er twee gekocht van die leeftijd, alleen wist ik dat toen niet. Heb mezelf dus niet voldoende laten informeren voor ik tot aankoop overging. Maar ja, als ik in zo'n zaak kom denk ik ervanuit te mogen gaan dat ze het beste met de dieren voorhebben. Dus niet, is achteraf gebleken, maar het ergste vind ik nog dat ze glashard gelogen hebben.

Kijk, als ik op een beurs een baardje wil kopen, en ik vraag hoe oud ie is, en ze zeggen 3 weken en verzinnen er dan een belachelijk verhaal bij dat het absoluut geen kwaad kan ze zo jong te verkopen, dan kan ik altijd nog zelf bepalen of ik dat wel of niet te jong vind. Zowiezo vind ik 3 weken te jong, net als voor een kat, of hond, dus ook voor een baardje. Maar tegen mij zeiden ze dat ze zeker 8 weken waren, en dat kan dus achteraf nooit het geval geweest zijn.

En er zaten op de beurs baardjes bij die zo piepklein waren, ik vraag me af of die 3 weken waren, gewoonweg schandalig dat dit gebeurt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik was er echt hoor, zat bijna naast die mensen met die kleine kikkers.

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, sorry, ik heb je niet gezien, maar we zien elkaar misschien weleens op een volgende beurs, want ja, nu heb ik de beurskoorts ook een tikkeltje te pakken.

Heb je trouwens nog wat verkocht?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niks verkocht nog, wel 4 spinnen en ander dingen gekocht.

 

gr teiggie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hou je ook van spinnen dan? Gisteravond zat er nog eentje bij ons in de douche, en ik moest mijn jongste helpen, maar ik durfde niet door die spin. Was een behoorlijke joekel, dik lijf, dikke zwarte poten, brrrrr!!!!

 

Maarre die spinnen op de beurs vond ik heel mooi, maar die wil ik echt nooooooooit hebben.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×