Jump to content
Sign in to follow this  
Vissie

Puberen Kan Dat ?

Recommended Posts

Hallo allemaal

 

Mijn baardje is nu bijna een jaar oud

vrijdagmiddag is altijd moriodag dus ik geef hem zijn moriowormpjuhs

toen ik hem terug in zijn bak wilde zetten ging hij heel hard door zijn bak heen rennen en tegen het raam op springen dus ik haal me baardje er weer uit om hem ff te laten rennen toen hij op de bank wou klimmen greep ik in en zetten hem weer op de grond hij deed dit nogmaals en ik zetten hem bij mij op schoot en toen ging het mis.............

in dit jaar dat ik me baardje heb en het met liefde op het eerste gezicht ik hem in huis heb genomen konden we lezen en schrijfen met elkaar we deden alles samen

nooit geen problemen we denen samen douchen eten lekker tv kijken of op het forum hier nooit maar dan ook nooit heb ik een zwarte baard gehad of blasen naar mij vandaag was dit anders

nadat ik hem op mijn schoot had gezet zetten hij zich op deed zijn bek open en een pikdonkere baard kwam tevoorschijn ik wist niet wat ik zat toen ik hem wou oppakken omdat hij erg dicht bij mijn nek kwam ging hij blasen en kikkeren

hij heeft me daarna in me nek gebeten en toen ik hem beet pakte ook in me hand weten jullie wat er met mijn beesje is ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets verkeerds heb gedaan.....

 

Met Vriendelijke groet

Vissie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Vissie,

 

ik begrijp dat je je rot bent geschrokken, ik weet ook te weinig nog van baardjes af om te weten of ze puberen oid. Waar ik eigenlijk zelf aan denk is dat ie zich misschien pijn heeft gedaan of zo, en dat ie daarom zo reageert. Anders zou ik het ook niet weten.

Maar er zitten hier genoeg mensen die ontzettend veel verstand van baardjes hebben dus die weten het waarschijnlijk wel.

 

Sterkte ermee in ieder geval, ik kan me goed voorstellen dat je nu wat huiverig bent om hem te pakken.

 

gr.

Nia

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt voor jullie reaktie erg bang ben ik niet maar voormij is het gewoon een raadsel en het raare was dat ik niet eens in de buurt was met me handen toen i uit zijn plaat ging... me vriendin zegt dat het komt dat ik me nu al een paar dagen niet heb geschoren en ik nu een zwarte baard heb hahaha 2 mannen gingen niet samen zecht ze :P maar ik heb hem zo net nog ff geaait en we zijn weer dikke maatjes hoop ik alleen het blijft een raadsel.. :huh:

 

Greetzzz Vissie

Share this post


Link to post
Share on other sites

mijn baardje eeft dat ook al eens gedaan. als ik hem buite zet verranderd har karrakter totaal...

 

dieren kan je gewoon niet voorspellen...

 

ook mess met dit warm weer <_<

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×