Jump to content

Recommended Posts

Gisteren heeft zich een redelijk ernstig fenomeen voorgedaan poli mijn baardagaam van een jaar oud is gevallen van de zetel(nog geen halve meter :blink: ) en nu mankt ie redelijk fel. :(

 

als ik de betreffende plaats aanraak kijkt hij wel ma hij reageert niet echt pijnlijk het is wel een beetje dik en er steekt precies wat bot uit aan zijn schouder zeg maar.

 

Ik ben heel erg bezorgd en hoop dat jullie me kunnen helpen

 

Vriendelijke groetjes,

 

 

 

 

 

 

Davey

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi davey

zou goed kunnen dat je baardje wat gebroken heeft

er is maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooit leuk om naar een dierenarts te gaan

maar in dit geval te belangrijk om niet te gaan

dus echt vandaag nog naar een dierenarts gaan

sterkte

grtjssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

nuja ik ben geweest dus, het is niets ernstig. eerst lag het uit de kom ma dat heb ik blijkbaar gisteren al terug in geduwd. ma de rede dat het zo dik was is dat het een beetje was aan het ontsteken, daarom heb ik dus een ontstekingsremmer en een pijnstiller gekregen. Voor de zekerheid hadden ze toch foto's getrokken en getoond dus was wel is mooi om te zien hoe dat ervan binnen uitzag :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou goed behandelen maar die ontsteking.

Gelukkig is het niet gebroken

heb je de foto mee naar huis genomen??? is misschien wel leuk om op forum te zetten voor mensen die dit misschien nog nooit hebben gezien???

 

succes ermee hoor.

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

nee jammer genoeg heb ik die niet mee gekregen, ze klasseren die. ik had er nog achter gevraagdt maar jammer genoeg had ik pech:d, ik wou die zelf ook voor mijn eigen hebben :D wel leuk om dat is te zien hoe het eruit ziet vanbinnen uit die beenderen enzo.

 

maar hij is in goede handen:d het mankt al minder by the way*

 

 

 

 

 

groetjes davey

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Demitrion,

 

dan schrik je wel zeg, als je diertje van de stoel afvalt. Ik heb 2 baardjes, nog jong, ongeveer 4,5 maand, en ze zitten graag bij me, maar Reign of Fire is nogal een klauteraar en klimt het liefst naar het midden van mijn rug, maar dan krijg ik hem niet meer te pakken en moet iemand anders hem van mijn rug afhalen, en als er niemand is dan ga ik voor de spiegel staan en probeer hem zo te pakken.

We waren hem ook een keer kwijt, hij zat samen met Godzilla in de vensterbank te zonnen en ik zat daarnaast te lezen. Ik wilde ze weer terug doen maar zag alleen Godzilla nog. Paniek!!! De hele familie opgetrommeld, iedereen zijn schoenen uit en zoeken maar. Maar we konden hem echt niet vinden, mijn middelste van 9, die gek van ze is, begon te huilen. En opeens begint een vriendje te lachen, te lachen. En ja hoor, Reign of Fire zat lekker op mijn rug.

Geweldig!!! Dat vergeten we nooit meer.

 

Ik hoop dat het gauw weer goed is met je baardje en dat hij geen pijn heeft.

 

gr.

Nia

Share this post


Link to post
Share on other sites

goed dat je erme naar de da bent gegaan

en fijn dat het al kmet al toch mee valt

nu maar hopen dat ie gauw opgeknapt is

grtjssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi BeardieKeeper1,

 

Mooie foto, je ziet de eitjes duidelijk zitten. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×