Jump to content
Sign in to follow this  
Cracky_D

Vrijwilligers Gezocht Voor Een Reptielen Website

Recommended Posts

Goedendag,

 

Ik ben sinds kort bezig met het opzetten van een hele uitgebreide reptielen website, en omdat het een groot project is, zoek ik nog 2 mensen die mij willen helpen. Ervaring is niet vereist alleen verstand van reptielen is zeer gewenst.

 

Dus sta je open om mensen wat te leren en zelf ook van anderen mensen wat te leren, stuur mij dan even een pm met je gegevens, en ik mail/ pm zo snel mogenlijk terug.

 

M.v.g. Mike de geus

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goedendag,

 

Ik ben sinds kort bezig met het opzetten van een hele uitgebreide reptielen website, en omdat het een groot project is, zoek ik nog 2 mensen die mij willen helpen. Ervaring is niet vereist alleen verstand van reptielen is zeer gewenst.

 

Dus sta je open om mensen wat te leren en zelf ook van anderen mensen wat te leren, stuur mij dan even een pm met je gegevens, en ik mail/ pm zo snel mogenlijk terug.

 

M.v.g. Mike de geus

misschien als je zegt wat voor site het wordt dat mensen je wat meer kunnen helpen....

 

wordt het een info site, wordt het een forum, wordt het een verzamelpunt met links????

 

vertel daar eens wat meer over, want er is al zo veel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goedendag,

 

Ik ben sinds kort bezig met het opzetten van een hele uitgebreide reptielen website, en omdat het een groot project is, zoek ik nog 2 mensen die mij willen helpen. Ervaring is niet vereist alleen verstand van reptielen is zeer gewenst.

 

Dus sta je open om mensen wat te leren en zelf ook van anderen mensen wat te leren, stuur mij dan even een pm met je gegevens, en ik mail/ pm zo snel mogenlijk terug.

 

M.v.g. Mike de geus

misschien als je zegt wat voor site het wordt dat mensen je wat meer kunnen helpen....

 

wordt het een info site, wordt het een forum, wordt het een verzamelpunt met links????

 

vertel daar eens wat meer over, want er is al zo veel

Ik gaf al aan; een uitgebreide website. Dus je kunt er EN info, EN een forum, En links vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een website maken over reptielen jah ehhmmzz....

 

zoals al gezegd er zijn er zat ik zelf zit al op 6 site's met allen hun eigen forum.

en ja eerlijk gezegd is RF (reptie-farm) 1 van de 2 die ik regelmatig bekijk (dagelijks) de rest is allemaal zo hetzelfde kwa inhoud alleen kwa gezellig heid is het toch hier het beste.

 

zelf ben ik op me eigen site weer bezig (ook deze heeft een forum maar meer voor jan ..............)

onze site bevat gewoon onze hobby met wat bijkomde info

maar wat wij gaan doen/mee bezig zijn is om de site deels te veranderen in een "Hoe bouw ik mijn eigen terra's" site

 

aangezien dit er weinig tot niet is naar mijn mening

 

dus mijn idee naar jouw cracky-_d is dus maak een leuke site met een iets extra's bv terra's bouwen of iets dergelijk zoalng het maar apart is

Share this post


Link to post
Share on other sites

overigens net even op google gezocht naar reptielen site's

 

naja word er ture luurs van .

 

naja ik houd weer op

 

iig have fun en suc6

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik wil wel helpen...

zeg maar wat ik kan doen! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×