Jump to content
marvin

Zelfbouw Terrarium

Recommended Posts

Heey :P ,,,,,,,ik ben toch van plan om een halfwas leguaantje te gaan aanschaffen,,,,maar nou wil ik een terra maken van 200x100x200, en dan maak ik daar 2 terrariums van, en als ie dan te groot wordt voor dat ene stukje haal ik het tussen stuk eruit, zodat je dan een gelijk een groot terrarium hebt,,,, :P

maar ik heb geen idee hoe ik zo'n groot terrarium moet maken, of de achterwand????!!!! hebben jullie misschien wat foto's waarop staat hoe jullie zo'n terrarium maken???? :rolleyes:

 

GrOeTjEsSsSsSsSsSsSs :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

helaas ik kan je daar niet mee helpen want mijn terras zijn allemaal gekocht, en daarna door ons zelf ingericht.

Maar hier op het forum zijn er wel mensen die zelf terrariums bouwen, die kunnen je vast wel helpen.

Dat zijn mooie afmetingen hoor zal een joekel worden ;)

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

eej

 

kijk eens bij achterwand van polystreen.... daar staat precies hoe je het doet

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

 

Je moet eens kijken op blz 2 bij "het nieuwe huis van Jan" daar hebben we foto's gepost van het maken van ons terra voor onze Leguaan van ong. 200 x 100 x 200.

Misschien heb je er wat aan, wij hebben het met MDF gemaakt en de palen van geschaafd vurenhout en met een beetje schroeven en sleutelen hadden we met een dag het hok klaar. Het glas hebben we van marktplaats afgehaald want normaal kost een plaat van 6 mm gehard glas zo'n 100 euro en wij hadden er 3 nodig maar we hebben nu 3 cm dubbel geisoleerd (!) (was niet nodig maar er was niet zoveel aanbod in de buurt) voor 90 euro dus daar doen we niet moeilijk over.

 

Ik hoop dat je er wat aan hebt en anders horen we het wel.

 

Groetjes en succes Sandy

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej

 

ik heb ook een terrarium van hout, en ben gister het voor het eerst gaan lakken

vandaag komt de 2e laag :rolleyes:B)

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×