Jump to content
Sign in to follow this  
reptielenfreak

7 Mei Nijmegen!

Recommended Posts

Hallo Erwin en ik wist het eveneens niet dat er een beurs in Belgie was dit weekend en vraag me wel af waar dan?

Maar niet getreurd want heb gehoord dat nijmegen

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja zeker deze was zeer goed zelfs.

boordevol mooie beestjes.

maar daar is wel reclame voor gemaakt,en zodoende heb ik deze gevonden,en bezocht.(en natuurlijk weer gekocht he)

de jonge oranje baardagaamdame waar ik al een tijdje naar zocht ,vond ik aldaar.

ze is 13 maand,beeldschoon,en koste minder dan de meeste van onze andere babies die we hebben gekocht.

 

voor de rest is mijmegen voor ons een mooie gevarieerde beurs,met veel aanbod aan voor de belgen zeer interesante prijzen,en gaan zeker nog terug.

 

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

nou als je het mij vraagt. slechte beurs. ik stond er zelf met voerdieren. maar iedereen die er een kraam had liep te klagen dat ze weinig verkochten. dat bleek bij ons ook.. maar komt ook door de vakantie. verder heb ik voor me zelf nog een mooi koppel agama's gekocht om mijn kweekgroep uit te breide

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo en ik vond het een geslaagde beurs en eentje waar je eens niet hoefde op de koppen te lopen en waar je dus op je gemak je inkopen kon doen en een toffe babbel gemaakt en drankje genuttigd met Erwin en Kuno.

Heb me 2 mooie halsbandleguaantjes aangeschaft bij de ouders van Kuno en voor de rest nog 8 muizen om mee te kweken en nog een ganse hoop voedseldieren.

Zeker een beurs waar ik nog zal naartoe gaan in de toekomst.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal :unsure::unsure:

 

tis weer een tijdje geleden dat ik hiero was maar ben ook in nijmegen geweest ...

 

Ik vond het weer de moeite waard ..en net weer zo als vorig jaar dat weer heerlijk....

 

 

groetjes winna

Share this post


Link to post
Share on other sites

het was een prima beurs!!!

wij waren voor de zoveelste keer weer helemaal uitverkocht met de halsband leguanen.

verder een gezellige tijd gehad met gerrit en erwin + vrouwen!!

en heb erwin de sandfire x red gold vrouw overhandigd.

 

verder vonden wij het een goede beurs,er was erg weinig baard agamen aanbod,maar heb zo wel heel wat geinteresseerden voor mijn nakweek aan tafel gehad(blijkbaar toch veel vraag naar :D )

 

volgende beurs gaat leiden worden denk.

mzzls Kuno

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit vind ik nu jammer,is er iemand van het forum op de beurs,maar ken ze niet,en heb meschien wel onze voederdieren naast u(the lizard) gekocht

is het niet mogelijk in de toekomst ,door het een of het ander herkenbaar te zijn,zodat we op zijn minst elkaar kunnen begroeten(een stikker op je voorhoofd,of een strikje in je baard ;) )

 

 

 

kopen doen we toch(andes gaan we naar geen beurs he) dus liever bij iemand die we herkennen van hier op het forum.

 

groetjes erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen slecht idee van Erwin om zich de volgende keer herkenbaar te maken want zoals Erwin al aangaf is het veel leuker om iemand van het forum iets te laten verdienen dan de mensen die we niet kennen en zo breiden we onze vriendenkring weer een beetje uit natuurlijk.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Gerrit en Erwin,

 

Ik heb nog wel wat stickers voor op het voorhoofd te plakken,

helaas geen strikjes. :P

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

erwin... naast mij???? er stond geen voedselstand naast ons. wij stonden als je de zaal binnen kwam tegen de achterste muur in de middelste rij

Share this post


Link to post
Share on other sites

was niet zo letterlijk bedoeld hoor,want ken je jammer genoeg niet.

ik bedoel:we kunnen naast u iets kopen zonder het te weten dat u ernaast staat,terwijl we liever iets kopen van iemand van op het forum hier dan van een totaal vreemde,maar dan moeten we u wel herkennen he

 

maar wat niet is kan komen,en kijk er naar uit om iedereen te leren kennen,zodat we niet meer moeten zoeken.

 

bij de eerst volgende groote beurs waar reptie-farm aanwezich is vragen we aan mark of gbf een rondgang,zij kennen wel veel van de mensen alhier.

 

groetjes

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

mark, dit strikje zit zoals je wel al gezien hebt bij mij in mijn baard,zo heefd gerrit me ook herkend(er lopen nu eenmaal niet veel mensen(zotten)rond met een hoed,en een strikje in hun baard :rolleyes:

 

maar een stikken van reptie-farm op tafel gekleefd helpt ook hoor :D:D

 

groetjeerwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×