Jump to content
Sign in to follow this  
freaks

Nieuwe Terrarium

Recommended Posts

update: vandaag even de linker plateau er in gezet en de vormen geplaatst. zaterdag ga ik beginnen met het schilderen van het terrarium aan de binnenzijde ook hier volgen de foto's zo snel mogelijk van.

post-2-1146134432.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

Dit is vakwerk man :rolleyes:

mooi

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update 29 april

vandaag is even de eerste verflaag aangebracht in een bruine tint dan volgen er nog een 3 a 4 kleuren die gesponst gaan worden. heb ook even wat plantjes er in gezet om te kijken waar ik ze neer ga zettten, zijn ze nog niet allemaal heb er ook nog wat in mijn oude terra zitten. zie foto's de rest van de foto's van het sponzen volgen nog

post-2-1146307271.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Freaks,

 

Prachtig, mooi, schitterend. een knap staaltje

vakwerk. :rolleyes:

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo prachtig afgewerkt terrarium maar waar zijn de verluchtingsgaten want ik zie op geen enkele foto dat deze aanwezig zijn????

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

De verluchtingsgaten komen er nog in, hij is ook nog lang niet klaar. zo gauw ik ze er in heb zitten zal ik hier de foto's van plaatsen. maar ik kan je alwel vast vertellen dat ze op de achterwand gaan komen en je er weinig tot niets van ziet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo freaks en dat is zoals in mijn bakken die zitten ook bovenaan en die zie je ook nauwelijks.

Succes ermee en het is al prachtig nu dus wat gaat het dan zijn als het afgewerkt is ;)

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

vakmanschap komt steets bovendrijven.

mooie perfecte afwerking.

wie wil er nu niet zo een terrakast in huis.

suk6

 

groetjes erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi

Ik zit met een klein probleem, ik heb de verzorging over genomen van nog 2 baardagaamen, mijn neef kan ze niet meer verzorgen dus heb ik ze maar op gehaald maar door ruimtegebrek heb ik besloten 2 betonplex bakken te bestellen en deze compleet met plateau's en alles erop en aan te gaan inrichten. dus de bak waar ik mee bezig was zal ik gaan verkopen. ik zal deze compleet geschilderd en evt met glas verkopen, mocht er iemand intresse hebben laat het even weten, ik wil er de matriaalkosten en een kleine vergoeding voor hebben de afmeting is 160b x 90h x 60d de pootjes en de handvaten blijven er op ook de verlichting zal ik er in laten alleen de uv buis haal ik er uit maar de armatuur laat ik zitten wil jij de mooie bak laat het mijn even weten wat je er voor over hebt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Update: gisteren even het terrarium aan de buitenkant geschilderd op een speciale wijze met een houtstructuur kam en 2 maal in de parketlak gezet en ik mag zeggen dat het wel aardig geworden is. maar ja deze bak gaat in de verkoop. omdat ik 2 betonplex bakken besteld heb die ik op een aparte wijze ga inrichten, mochten er geintreseerden zijn in deze bak laat het maar even horen. ik heb het glas er even uitgehaald voor de foto's.

post-2-1147793047.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×