Jump to content
Sign in to follow this  
freaks

Nieuwe Terrarium

Recommended Posts

eindelijk is het dan zover, naar maanden lange afwezigheid op dit forum ben ik eindelijk begonnen met de bouw van een nieuw terrarium. deze zal net als mijn vorige ook uit 18mm mdf gemaakt gaan worden alleen dan met de afmeteingen b160 x h90 x d60. tevens zullen er 3 laden onder komen waar de voedseldieren en vitamines hun plek krijgen, en deze keer maak ik de hoogteverschillen niet uit mdf maar komen er rotspartijen in van Namiba Terra deze rotspartijen hebben verschillend ligplateaus. ook dit terrarium krijgt 4 lichtpunten en een uv tl. hieronder een foto van mijn oude terrarium die is immiddels verkocht. de koper zou nog een foto mailen van hoe hij hem heeft ingericht maar nog steeds niets ontvangen. tevens staan er op de foto de rotspartijen die ik al besteld heb. zo gauw ik de foto's van de bouw van het nieuwe terraium op de pc heb staan zal ik deze plaatsen op de toch wel geweldige site van reptiefarm. kijk voor nog meer foto's ook op mijn website. http://www.r-kniest.com

post-2-1145184138.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

lijkt me weer mooi worden.

ben benieuwd naar je vorderingen

hou ons op de hoogte

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier een update van de bouw van mijn nieuw te bouwen terrarium. gisteren en vandaag ben ik begonnen met de bouw van het nieuwe onderkomen voor mijn Joeyie, met als mijn vorige terra is deze ook uit 18mm mdf gemaakt en wel met de afmeting 160 x 60 x 90 tevens zitten er 3 lades onder voor het opbergen van voedseldieren en vitamines, heb vandaag de glas rails er in gezet en de verlichting geplaats, tevens is vandaag het glas besteld en nu nog wachten op de rotspartijen van namiba terra. zo gauw ik deze binnen heb zal ik de foto's plaatsen. kijk voor meer foto's ook eens op mijn website. http;//www.r-kniest.com

post-2-1145482947.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo dat ziet er goed uit zeg

ben benieuwd naar de volgende fase

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

mooi vakwerk

ben ook benieuwd naar het eindresultaat

vergeet de verluchting wel niet

knap hoor

 

grtzzz :D Jo

Share this post


Link to post
Share on other sites

wauw weer een knap staaltje werk ziet er mooi uit

succes met de inrichting enz

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

owh,stop maar met de foto,s(kwijl) prachtig heel heel erg mooi.knap hoor,ga je een achterwandje maken? ben zeer benieuwd.

anita

Share this post


Link to post
Share on other sites

:angry: update 22-4 ja hoor er is een kink in de kabel gekomen, heb vandaag te horen gekregen dat de rotspatijen voorlopig nog niet leverbaar zijn. dus ga ik maar weer is aan de slag met 18mm mdf om plateau's te maken. ik denk dat ik een plateau maak die over de hele bak loopt zodat je als ware een 2e verdieping krijgt. zaterdag ga ik de kunstplantjes halen. zodra ik de plateau klaar heb zal ik de foto's hiervan plaatsen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

update

ben weer even creatief geweest met mdf en ook de plantjes zijn aan geschaft zie de foto's

post-2-1146063254.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

tsja ik kijk maar niet teveel naar die mooie bakken van jou anders wordt ik helemaal jaloers

 

Trouwens ff vraagje tussendoor.

 

Ben jij nou ook diegene die die 2 meter bak heeft verkocht aan mensen in zeeland??

ik weet het niet meer maar die hebben ook een bak gekocht met zulke plateaus van mdf

 

groetjes esma

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie bak, maar ik raad aan om genoeg zand in je bak te doen... anders gaan je krekels onder de eerste plateau kruipen.

 

voor de rest? knap werk! :D;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja dat klopt ik heb vorig jaar een bak van 2 meter verkocht, ook met plateau's van mdf, ze zouden nog foto's sturen van als de bak ingericht was maar tot op heden niets meer gehoord.

 

Een er komen in deze bak geen krekels!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

update: heb vanmorgen nog een plateau gemaakt voor in de linkerkant van de bak en ook al wat vormen van 10 en 12mm mdf gemaakt ik zal morgen even de foto's hier van plaatsen. en dan zal de zaak aan de binnenkant geschilderd gaan worden. en daar volgen de foto's ook nog van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×