Jump to content

Recommended Posts

Hoi Mark,

 

En was je er tevreden van, want dat vermeld je niet. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb nu vorige week eens via de krekelkoerier besteld, kleine bestelling via brievenbusdoos, en daar ben ik totaal niet over te spreken!

de verzending zou op 1augustus zijn, en dit is ook gebeurd, maar doordat het zoon klein pakketje is wss, heb ik deze maar vandaag aangekregen, en hebben de voedseldiertjes dus 9dagen in zoon klein bakje gezeten, met als gevolg slechts 1overlevende sprinkhaan. al de rest is zo dood als een pier.

ik had dit gedaan zodat ik dan op 3 of 4augustus terug zou voedseldiertjes hebben, en ik was een week op reis. dus kon mijn ma mijn baardjes onderhouden, maar nu heeft ze zelf nog om voedseldiertjes mogen rijden :angry:

 

dus voortaan hou ik het maar terug bij de REPTIE-FARM-ONLINE-SHOP!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

gisteren bij marc voor de eerste keer de rupsen gehaald.

 

thuisgekomen hebben alle 3 onze baardjes er direct 2 opgegeten, ben ook zeer te spreken over hoe ze in het doosje zaten nl: met vers groenvoer!

 

verder ook nog tebo's en dola's meegenomen en ook daar hebben ze vandaag lekker van gesmuld.

 

dus ik ben zeer tevreden over de voedseldieren en ga de volgende keer eens langs de post laten opsturen.

 

 

gr kevin en nathalie

Share this post


Link to post
Share on other sites

terug uit vakantie,en de bewijzen gevonden van de leveringen.

al onze baardjes zijn supperdik.

 

voor met vakantie te vertrekken hebben we alles besteld wat we elke week nodig hadden .

alles is perfect in orde,en op tijd aangekomen.

 

nogmaals onze dank ervoor.

 

erwin&sonja

Share this post


Link to post
Share on other sites

ook nog een keer mijn dank, ik was al een poosje niet meer op het forum geweest (ivm vakantie) dus ik heb vrolijk zitten te bestellen, wat dus eigenlijk niet meer kon, want ik las een dag of wat erna dat Marc & Berlinde vakantie hadden. Toch heb ik donderdags een bestelling binnen gekregen. Bedankt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo, deze week heb ik weer een doos vol ontvangen van jullie, super spulletjes. Ik was deze keer thuis om de doos in ontvangst te nemen, omdat ik ziek was. Zo zie je, een geluk bij een ongeluk. Vooral de zijderupsen zijn erg in trek hier. De rest zag er ook prima uit. Krekeltjes nr 7 waren wat klein uitgevallen, maar smaken zo te zien prima. Bedankt, ook namens Reign en Godzilla!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

haai,

 

Ik bestel nu toch ook al een paap maandjes, en alles loopt vlot !

Eerst durfde ik niet bestellen omdat ik in Belgie woon. Ik dacht dat tegen de bestelling aankwam, dat de diertjes dan al bijna allemaal dood waren...

maar dat is dus niet zo ;)

Enkel toen het zo snik heet was, waren bijna al mn krekels dood toen ik ze uitpakte. Die kreeg ik wel allemaal vergoed ;)

 

Ik zou wel eens een webcammetje willen plaatsen op zo'n doos :D en eens zien hoe hij van bij jullie tot hier geraakt :P

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

heej reptie-farm ook vanuit mijn plaats mijn complimenten de dieren zien er altijd super gezond uit en houden het lang vol, en alles is er lekker snel.

ga vooral zo door,

 

gr bas

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi ik ben ook wel tevreden hoor

ik heb wel de laatste keer dat mijn sprinkhanen de volgende dag allemaal op de rug lagen en dood gingen (maar je heb altijd kans op dit)

maar ik ben toch tevreden en goeie service mijn complumenten hoor.

heb weer betelling gedaan.

 

groetjes ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ferry,

 

Waren de sprinkhanen op 1 dag dood? :huh:

 

Kwamen de sprinkhanen bij ons vandaan? :huh:

 

Ik heb dit nog niet meegemaakt, heb je de sprinkhanen niet te warm gezet? :huh:

 

De sprinkhanen die wij naar Belgie versturen zijn nog langer onderweg,

en nog nooit klachten van gehad.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi, mijn sprinkhanen blijven altijd leven, ik hoef er nooit eentje weg te gooien, ik bewaar ze op kamertemperatuur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi jah ik heb de helft er in gedaan(de rest in de kast waar de terra op sta doe het altijd zo)en die zaten 1 dag in niks aan de hand en de volgende dag lagen ze op de rug.leek wel of de vor bootjes weigerder alleende spring bootjesdeden het maar?

ik weet ook niet wat het is geweest ik heb minder watt er in gehangen en de tempratuur was prima tussen de 40 a 45 grade.

en ik heb ze bij marc besteld ik beschuldig niemand hoor en messchrien licht het wel aan mij maar ik weet niet wat het kan zijn.

hebben jullie tips hoe ik het beste kan aan pakken.

 

vraagje

die vloeibaren d3 vitamine kan ik dat ook in ut badje doen als ik ze een badje geef,en kan ik dat ook rechts streeks in hun bekje doen.want ik heb het vanavond besteld want mij baardjes eten veel minder en ik ben bang dat hun toch te wijnig binnen krijgen vandaar deze vraag?

 

 

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Begrijp ik het goed, je doet dus de helft van het bakje in je terra. Dan lijkt het me logisch dat ze sneller de pijp uitgaan. Degene die niet worden opgegeten blijven dan in het terrarium, en dat is dan waarschijnlijk te warm voor ze geweest. Ik geef altijd maar een paar sprinkhanen per voederbeurt. De rest blijven gewoon in de biobak met een stukje fruit en krekelgel.

 

Vloeibare vitaminen doe je idd het beste rechtstreeks in hun bekje, met een spuitje (kan je bij de DA krijgen). Er staat op het flesje hoeveel je per 100 gr gewicht mag geven. 1x per week is voldoende.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Ferry,

 

Ik weet de oorzaak waarschijnlijk wel van je dode sprinkhanen.

 

Je hebt het terrarium toch behandeld met frontline? :o

 

Sprinkhanen zijn hier heel gevoelig voor.

 

Ik hoop dat dit de oorzaak is, want dit is anders geen goede

reclame voor ons.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

jah dat zou het ook kunnen zijn ik hoop het wel.

maar als dit hierzo op is dan bestel ik het weer en hopen dat alles goed is.

maar ze vonden het wel heerlijk hoor.

srry van dit gedoe :unsure:

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

ik heb hier normaal geen last van in het begin dat ik de baardjes had gooide ik alles er in en ze deden er anderhalfe week mee en nooit een dooie dus dat lijkt mij niet maar bedankt voor jullie tips

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik bestel soms voor 4 mensen en ben dik tevree hoor.

En heb nog geen klachten gehoort.

Maar vind het ook erg lief dat GDF het voor ons mee wilt nemen.

Dus mijn dank is aan hun ook groot Toppie.

En het is zekers betaalbaar.

 

knuff wil

Share this post


Link to post
Share on other sites
hoi nia

ik heb hier normaal geen last van in het begin dat ik de baardjes had gooide ik alles er in en ze deden er anderhalfe week mee en nooit een dooie dus dat lijkt mij niet maar bedankt voor jullie tips

groetjes

ferry

Hoi Ferry, ja nu ik er wat langer over nadenk is het ook niet logisch dat sprinkhanen niet in die temperatuur kunnen leven, in de natuur worden ze ook niet op een koele plaats in een biobak weggezet. Dan zal het idd te maken hebben met de frontline. Nou in ieder geval succes de volgende keer!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ferry heb je je terra wel nagespoelt schoongemaakt na gebruik van de frontline???

ten tweede is het nooit goed om zomaar een lading dieren erin te gooien

omdat ze simpel weg in het terra hun voedingswaarde verminderen

beter om je voedseldieren goed te verzorgen

een deel erin te doen

en als dat opgegeten is weer nieuwe erin

tevens schrijf je dat je dieren minder eten

het dus minder goed doen

nu ben ik even kwijt hoe oud je dieren zijn en of je al mestonderzoek had gedaan

maar mogelijk hebben ze naast de bloedmijt ook nog last van inwendige parasieten

tevens kunnen ze ook last van de frontline lucht hebben als je dat niet goed hebt nagespoeld

alles effe na gaan dus in het welzijn van je dieren

wij houden de sprinhanen makkelijk goed dus er moet een oorzaak voor zijn inderdaad

bijv.die frontline

succes met je dieren

 

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi

jah ik heb alles goed gereinigd maar ik denk dat de lucht er nog in hangt.

ik ga van bodem bedeking verrandere dus zal ik het nog is goed schrobben

(ik ga zand nemen :) )ik heb afgelopen vrijdag mestonderzoek gedaan en het was brand schoon hoor gbf.

 

nou bedankt voor de tipss ik ga gelijk alles na lopen en het op lossen.

 

groetjes

ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi allemaal

ik wil toch nog even iets goed zetten.

nou ik heb nu twee nieuwe baardjes zo als je meschien al weet.

maar de voedsel dieren blijven nu allemaal leven in de terra.

ik heb het toch niet goed gereinigt(fronline)

nou me bestelling is van ochtend binnen en alles ziet er goed uit hoor marc.

nou groetjes ferry

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal

 

Vorige vrijdag voor de eerste maal een bestelling ontvangen via de post. Heb er maar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat kwaliteit betreft zit je zeker goed bij Marc en Berlinde want ben weer een kweekgroep van 500 dubias gaan halen en een paar exo terra lampen en rupsen en het was weer tip top in orde.

@Berlinde bedankt voor de lekkere thee die je altijd klaarmaakt ;)

Groetjes en tot binnenkort

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben benieuwd geworden ik heb mijn eerste besteling geplaatst zowel golliwoog als voedseldieren

laten we hopen dat het goed gaat met de post

hoelang is de levertijd zo ongeveer vanaf zondag word er weer geleverd waneer kan ik dan wat verwachten ik heb namelijknog maar tot woensdag eten voor hem

 

Gr Duif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×