Jump to content

Recommended Posts

Hoi Christel,

 

Helaas werken wij niet met brievenbuspost. :(

 

Aan de verzendkosten kunnen wij ook niets doen, dit ligt aan

de TPG.

Deze hebben de prijzen weer omhoog gedaan.

 

En ja, ik vind het eigenlijk niet zo netjes van je om alleen

de prijzen van de krekels te vermelden.

 

Er zijn genoeg andere voedseldieren bij terrarium op maat

die duurder zijn als bij ons.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb alleen maar krekels besteld, omdat ik het eens wilde uitproberen, trouwens, iedereen kan op de site van terrarium op maat kijken, wat zij rekenen voor prijzen. Ik vroeg me alleen af hoe het kan dat er zulke prijsverschillen zijn, daarbij ben jij niet echt duur, bij mij in de dierenwinkel betaal ik 2,50 per doosje met hetzelfde aantal erin.

En jij zegt dat de verzendkosten bepaald worden door TGP-post, werkt ToM dan met een andere vervoerder of zo?

 

Ik wilde je dit alleen maar voorleggen, ben me er niet van bewust dat ik niet netjes bezig ben. Niet iedereen heeft een dikke portemonnee, ik moet heel erg op de kleintjes letten, ben maar alleen, ben altijd op zoek naar voordelige manieren van leven, zowel voor mezelf als mijn kinderen als mijn dieren, zonder aan kwaliteit te moeten inboeten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi nia

zo,n brievenbus doos heeft ook zo,n zn nadelen

grotere dieren kunnen er duidelijk minder in

krulvliegen en fruitvliegen kunnen er niet in

de bakjes waar ze in zitten is puur voor vervoer je zult ze dus absoluut groter moeten huisvesten

en ja een goede prijs vergelijking alleen op krekels basseren nee dat is inderdaad niet eerlijk

marc levert een goede kwaliteit prijsverhouding

snelle levering

maar ja je moet inderdaad wel thuis zijn

of je moet je bestelling elders laten bezorgen

bij familie vrienden buren of op je werk

oplossingen genoeg

wij zijn gelukkig zeer tevreden

en ik ben blij dat de meeste het met me eens zijn

en nia mischien kun je beter brievenbus post bestellen voortaan ipv pakketpost

het staat duidelijk op de onlineshop he

er word niest vermeld van brievenbus post

dus ja als jij dat niet had gewild had je niet moeten bestellen

beetje sneu dat je achteraf klaagt over iets wat je van te voren al kon weten

maar ok dit topic is er om te weten te komen wat jullie van de onlineshop vinden

dus ja op alle tevreden klanten eentje die minder tevreden is

nou dan mogen we niet klagen he

marc ga zo door

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou heren, dit valt me zwaar van jullie tegen hoor, ik ben niet ontevreden over de kwaliteit van de shop van Marc, heb ik ook helemaal niet gezegd. Jij moet er ook niet vanuitgaan dat iedereen het zo makkelijk geregeld krijgt als jijzelf. Het is niet altijd mogelijk om pakketjes op je werk te laten komen, mijn familie woont ver bij mij vandaan, mijn buren werken zelf ook de hele dag, dus daar schiet ik niks mee op.

Ik heb een simpele vraag gesteld, maar jullie zijn meteen op je teentjes getrapt.

En ik ben niet gek hoor, denk je nou echt dat ik die krekels in dat kleine doosje laat zitten, die zitten in een zeer ruime cricket-keeper, worden goed verzorgd, krijgen alles wat ze nodig hebben zodat ze tegen voedertijd van mijn baardjes prima voedseldieren zijn geworden.

 

Ik vind het bijzonder jammer en ook onvolwassen dat jullie zo reageren op een m.i. zeer normale vraag. Trouwens, ik ben van mening dat dingen altijd beter kunnen, voor mijzelf dan, ik sta zelf altijd open voor suggesties van anderen, en schiet in ieder geval niet in de verdediging.

 

Nogmaals, ik ben mij van geen kwaad bewust, ik heb nog niet zoveel ervaring met het online bestellen en ben voor mijzelf de beste manier aan het zoeken. Net als ik eerder al vermeldde snap ik heus wel dat niet alles door de brievenbus past, maar voor mij is dat op dit moment nog wel mogelijk met het formaat wat mijn dieren eten, en helaas ook de enige mogelijkheid om vrij voordelig aan voedseldieren te komen.

 

Als ik een miljoen win, dan ga ik voortaan altijd bij Marc kopen, maar nu gaat dat eenvoudigweg niet.

 

Jammer hoor, zo'n reactie. Ik vond het hier altijd heel gezellig op dit forum, maar de lol gaat er op die manier gauw af. Moet ik nu voortaan 3x nadenken voor ik iets zeg, bang dat ik iemand beledig of zo....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Christel,

 

Je mag hier gerust je mening geven hoor. ;)

 

Maar pakketjes van 0 tot 10 kilo versturen kost bij de post nu

eenmaal 6,20 euro.

Hier kunnen wij echt niets aan veranderen jammer genoeg.

 

Ja brievenbuspost is inderdaad goedkoper, maar het nadeel is dat niet

alles in een brievenbusdoos past.

 

En ja ook ik mag toch mijn mening geven, dat je alleen maar het prijsverschil

van krekels hebt vernoemd. :huh:

 

Dus hopelijk zijn de misverstanden voorbij. ;)

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Marc, dank je voor je reactie, want het zat me toch niet lekker. Ik wil eigenlijk het liefst bij jou bestellen, maar het is voor mij echt niet mogelijk om het bij iemand anders te laten bezorgen. Ik woon nog niet zo lang hier en ken nog vrij weinig mensen (ik kom helemaal van de andere kant van het land). En het was absoluut niet mijn bedoeling om ToM aan te prijzen, het was alleen een vraag of jij het niet per brievenbuspost kon doen, want dat kon ik het gewoon bij jullie bestellen. En ik gaf alleen die prijs van de krekels aan omdat ik alleen maar krekels heb besteld en toevallig de factuur bij de hand had.

Maar mocht ik andere dingen nodig hebben zoals lampen en vitaminen en zo, dan bestel ik die gewoon bij jou hoor.

Ik vind het trouwens heel gezellig hier, dit is overigens mijn eerste keer op een forum, en ik bof echt dat ik op zo'n goed en leuk en gezellig forum terecht ben gekomen.

 

gr.

Christel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi christel/nia

even voor de duidelijkheid

ook ik bedoelde het verder niet aanvallend of lullig

sorry als dat zo over kwam

het is gewoon zodat marc zn best doet

en ja marc maakt zich al boos over die stomme tarief verhoging van tpg

en ja die brievenbus verpakkingen heeft marc gewoon niet

dus ja nogmaals ik bedoelde het niet rot

sorry als dat zo over kwam

ik zal voortaan beetje proberen op te letten hoe ik zoiets post

enne gewoon lekker blijven posten hoor

je hoeft echt niet op je teentjes te gaan lopen tikken

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok GBF, dank je wel voor je stukje, misschien ben ik ook wel iets te gevoelig, maar ja, ik ben nu eenmaal een vrouw, en ik zal gewoon lekker blijven posten, want nogmaals, het is hier erg gezellig.

 

gr.

Christel

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben ook een vrouw hoor nia

als er onder gbf gepost word door michel staat er groetjes michel onder

als er staat grtjsssssssssss dan ben ik angelique dat

maar ach ja vrouwen he hihihihi

grtjssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

oh echt!!!! Dat wist ik niet. Ik had echt het idee dat GBF altijd een man is, nou ja, dan weet ik dat voortaan. Ik kan me niet herinneren trouwens dat ik er ooit "groetjes Michel" onder heb zien staan. Ik ga voortaan eens opletten.

 

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Nia, ik lees dat jij een kricketkeeper heb, dan kan je bij Marc toch ook gelijk voor 3 weken bestellen, dan hoef je maar 1 x verzendkosten te betalen. Ik heb de laatste keer een hele doos vol laten komen en dan kan ik wel 3 of 4 weken vooruit. En ik vind het nadeel van de brievebusdoosjes, dat die beestjes erg opgepropt zitten.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja, dat zou idd een mogelijkheid zijn, maar dan zit ik nog steeds met bezorgproblemen. Ik ben er overdag niet, de buren ook niet, familie woont te ver weg, mijn vriend woont in een andere plaats, werkt overigens ook overdag. Dus het bezorgen is echt een probleem voor mij.

En ik bestel sowieso altijd voor een paar weken, dat is idd handig met zo'n cricketkeeper.

 

gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

De laatste keer dat ik zeker wist dat ik er niet was heb ik een briefje aan de deur gehangen en gevraagt aan de postbode of hij het in de achtertuin wilde leggen, ik woon in een dorpje, en de postbodes doen dat wel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weet je, ik woon hier nog niet zolang, en het is wel een dorp waar ik woon, maar met 23.000 inwoners noem ik het niet echt een dorp. Ik weet nog eens niet welke postbode hier altijd komt. Dus voorlopig moet ik het echt even op deze manier doen, sorry Marc, maar ik beloof je, wanneer ik andere spullen nodig heb bestel ik het zeker bij jou. Enne, waar wonen jullie precies, want ik wil een keertje langskomen, zien we elkaar ook eens in het echt, en over een poosje ga ik een groter terrarium aanschaffen en dat moet natuurlijk met de mooiste spullen ingericht worden. En waar haal je die: NATUURLIJK BIJ REPTIE-FARM!!!!

 

Gr.

Christel

Share this post


Link to post
Share on other sites
Weet je, ik woon hier nog niet zolang, en het is wel een dorp waar ik woon, maar met 23.000 inwoners noem ik het niet echt een dorp.

 

 

En waar haal je die: NATUURLIJK BIJ REPTIE-FARM!!!!

 

Gr.

Christel

Wij hebben nog geen 5000 !!!! inwoners

 

:D He, is dat veertje nou echt nodig ?? :D

 

En waar haal je die: NATUURLIJK BIJ REPTIE-FARM!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb een vraagje over de voedseldieren. Hoe lang blijven de krekels ongeveer in leven? Ik geef ze altijd andijvie en water, maar omdat ik nu iedere week nieuwe moet halen (voor E2,75!!!) weet ik niet hoe lang ze het anders zouden volhouden. Als dit een paar weken is, dan ga ik zeker bestellen!!! B)

Ik heb trouwens maat 8.

Share this post


Link to post
Share on other sites

krekels andijvie voeren is niet zo goed hoor dan gaan ze snel dood denk ik ja

wij houden onze krekels met gemak drie weken goed

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik had vandaag weer een bestelling van Marc binnen.

Ze zien er weer prachtig uit.

 

Alweer harstikke thx.

 

Wat zullen we weer lekker smullen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oh oeps..haha. Ze vallen zo op de andijvie aan, dus ik dacht: das mooi voor ze. Wat voeren jullie ze dan? Ik zal ze ook eens gaan bestellen. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Krekeltjes geef ik zelf gewoon gemalen hondenbrokken, en gewoon water via een spons.

Das meer dan genoeg voor ze.

Af en toe ook stukjes wortel, of aardbei of wat ik dan maar over heb.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik geef ze krekelgel, en idd ook een stukje fruit, en soms kattenbrokken. En voordat ik ze aan mijn baardjes geef bepoeder ik ze met kalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

hallo

 

ik ben ook tevreden over je voedseldieren mark het komt allemaal goed aan met die bak van gbf

 

groetjes ingel

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi mark je hebt toch wel degelijk voedseldieren van marc gehad

of ben ik nu mis????

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×