Jump to content
Sign in to follow this  
baardagame*ronny

Terra

Recommended Posts

Hoi Poema,

 

Dat vind ik jammer, maar ja helaas het is dan maar zo. :(

 

Wel vind ik als er commentaar wordt gegeven op iemand anders,

je commentaar kunt terug verwachten.

 

Maar ja nogmaals we kunnen niemand dwingen om op het

forum te blijven. :(

 

En nog even over UV verlichting; niemand en dan ook niemand weet hoeveel

UV een reptiel nodig heeft.

 

Groetjes Marc B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

njah ruzie voor een lamp

elk heeft zijn mening en een eigen manier van zen dieren te verzorgen,enzo

niet iedereen is identiek in het verzorgen maar daarom is het ook niet goed he:D

maar jah

ik wil zoveel mogelijk mensen horen over hoe ze die verzorgen en zal dan zelf men conclusie trekken wat het beste is? en veel op internet gaan zoeken

heb gekeken en de temperatuur is overdag in het terra ca.32graden

en op het minst 20 graden dus dat zit wel goed denk ik?

grtz jelle

Share this post


Link to post
Share on other sites

rustig rustig ik stop met mensen te proberen te helpen in van die posts zoals deze heeft tog geen zin ik help ze via pb maar mijn diertjes blijf ik gewoon showen hoor ;) en ik kom heus nog wel eens dingen vragen maar ik zal eerder naar een ervaren persoon bellen dan op een forum te vragen..

 

heeft ook nix met die lamp alleen te maken het is gewoon de bekende druppel. ik word steeds zo teleur gesteld door mensen die het zo natuurlijk mogelijk willen maar bijv. honden brokken gaan voeren en levend voer beter dan dood ook zo'n irrietant onderwerp en als je dan een reactie plaatst goed onderboudt op ervaringen en feiten dan nog luisteren de mensen nietmeer. ik vind verder een forum hardstikke gezellig foto contests houden maar de informatie is een downpoint voor mij...

 

grzzz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

je moet doen wat je niet laten kunt

succes verder dan maar

en wie weet zien we je nog eens met foto,s enzo

ik vind een forum dus echt een medium om gezellig te discusseren over je ervaringen

en ja als andere mensen er andere meningen op na houden

moet je dat ook accepteren

je kunt gewoon niet stellen van ik weet uit ervaring dat dit goed is

dus neem dat maar van me aan

want het is gewoon niet zo dat de manier van die ander niet goed is

en je richten op

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat ik mis in de hele posting is de luchtvochtigheid. Deze is haast niet te controleren in een gazen terrarium. Ik ben hier dus zelf geen voorstander van. De luchtvochtigheid past zich namelijk aan, aan de kamer waar het gazen terrarium zich bevindt en dat is voor sommige soorten toch echt veel te laag.

Per specifiek geval zou je moeten kijken welke lamp je kan gebruiken bij welk terrarium. Echter vind ik dat je dan ook vaak fout bezig bent. Je kijkt eerste welke kameleons je wil hebben en pas dan ga je kijken welke terrarium en lamp daar het beste bij past.

Persoonlijk gebruik ik geen D3 druppels. Ik geef me voedseldieren veel kalk, bepoeder ze af en toe en gebruik een goede UV lamp (T-rex)

 

Dat trouwens veel mensen van forums afstappen kan ik me goed voorstellen. Ik erger me ook kapot aanbepaalde forums

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×