Jump to content
Sign in to follow this  
lil

In Bad?

Recommended Posts

heejheej

 

als de baardjes in bad gaan in een teiltje hoeveel water moet er dan in zodat ze niet verdrinken??

hoevel cm???

 

alvast bedankt voor het lezen!!

 

Doechhh lil

Share this post


Link to post
Share on other sites

dit is afhankelijk van de grote van je baardje

als zen pootjes de grond kunnen raken is het meestal wel voldoende en er altijd bij blijven

grtjsssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

bedankt dat je reageerde!!!

 

weet jij misschien een voorwerp waar baardjes zich kunnen achter verschuilen.. als se zijn geschrokken ofsow.. misschien een uitgeholde cocosnoot??? :lol:

 

groetjuSSS lil en nog een mensje

Share this post


Link to post
Share on other sites

elk baardje heeft een schuilplaats nodig.... zodat ze zich kunnen verschuilen voor de warmte of om een dutje te doen...

 

dik kan vannales zijn; boomschors, kunstrots, scheve steen,....

 

wel moet je zorgen dat hiet niet omver kan vallen, want baardejs kunnen er nogal iets van maken :P

 

ga maar eens in de winkel kijken, daar hebben ze voor gemaakte schuilplaatsen...

Share this post


Link to post
Share on other sites

een halve bloempot of piepschuim daar kun je met tegellijm prachtige grotten mee maken

succes

grtjsssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites
dit is afhankelijk van de grote van je baardje

als zen pootjes de grond kunnen raken is het meestal wel voldoende en er altijd bij blijven

grtjsssssssss

Ik laat Draco helemaal zwemmen, ik bedoel in echt diep water met de pootjes van de bodem af. Ik blijf er dan bij, en ondersteun zijn buik. Hij beweegt zich dan goed, en vaak poept hij vlak daarna. Ideaal als je dus een mestonderzoek wilt doen. Soms duw ik zijn hoofdje even onder water. Dit lijkt een stimulance te zijn tot drinken. Vaak besluit hij hierna zijn snuit in het water te steken en zelf wat te drinken.

 

Grts Martin :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wij laten onze baardjes ook welleens even lekker zwemmen ja

ideaal om de darmen te stimuleren

maar wel erbij blijven en eventueel ondersteunen

grtjsssssssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi ;)

 

over een tijdje was ik toch even geschrokken

bij mijn kleintjes was er

Share this post


Link to post
Share on other sites

iejjj

 

dat lijkt me enggom te sien seg!!!

 

neej ik nog nooit mee gemaakt!!

 

doechh grioetjuSSSSs lil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn baardjes (Stormy & Ixxi) vinden het heerlijk om in bad te gaan.

Als ze zien dat ik het badje tevoorschijn haal en het vul met heerlijk warm water (net als een baby badje controleren met je elleboog) dan staan ze al voor het raam te kijken wanneer ze in het badje mogen.

 

En vaak zit ik dan lekker bij het badje te kijken tot dat ze er genoeg van hebben en zelf aangeven dat ze eruit willen.

 

Haal ik ze er eerder uit nou dan ze willen dan slopen ze echt heel hun terrarium, gooien het etensbakje om het drinkkensbakje gevuld met water moet er dan aan geloven en ze rennen als 2 gekken door de bak heen.

En laat ik ze zitten totdat ze er zelf uit willen dan gaan ze lekker op hun plekje liggen slapen.

 

Echt super om naar te kijken.

 

Groetjes Miranda

post-1-1135686233.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×