Jump to content
Sign in to follow this  
christian

Eindelijk!

Recommended Posts

pff dat was ff zoeken maar eindelijk heb ik haar!!!

het is een hele mooie vrouwtje van 2 jaar 40cm

wel is het zo dat ze al een uur elkaar niet kunnen uitstaan

dit is toch normaal?

als je ze wil zien voeg me dan op msn darkhunter522@hotmail.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst dan he ;)

In het begin kan het nog wel even wennen zijn. Weet je wel zeker dat je geen twee mannen bij elkaar zet? Dit is je tweedde toch? Verder zou ik het wel in de gaten houden i.v.m. verwondingen. Als ze mekaar steeds aanvliegen dan zou ik ze wel uit elkaar halen. Dat lever namelijk erg veel stress op. Hoe groot is je terra trouwens?

 

GrtzZz Max

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hey,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst dan he ;)

In het begin kan het nog wel even wennen zijn. Weet je wel zeker dat je geen twee mannen bij elkaar zet? Dit is je tweedde toch? Verder zou ik het wel in de gaten houden i.v.m. verwondingen. Als ze mekaar steeds aanvliegen dan zou ik ze wel uit elkaar halen. Dat lever namelijk erg veel stress op. Hoe groot is je terra trouwens?

 

GrtzZz Max

mijn terra is van 150cm heb ook nieuw gekoch

en ik heb mijn mannetje naar een hele gooie winkel gebracht waar mensen veel kennins van reptielen dat kan je gewoon zien door naar de dieren te kijken erg mooi beesjes allemaal dus ze zeiden dat door alleen de poren te kijk niet erg zeker is of het een man is dus ze hebben laten we zeggen dieper onderzoch en het blijk wel een man te zijn en de vrouwtje is ook meteen onderzoch en dus weet ik nu zeker dat het een vrouwtje een mannetje is.

ook nu zijn ze wat rustiger geworden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo,

Mooi dat ze hebben vastgesteld dat het een koppel is en dat ze nu weer wat rustiger zijn. Het geslacht kun je bepalen door naar de dikte van de staartwortel te kijken: man= dikker (door de hemipenissen) vrouw= dunner. Of door onder de staartwortel te kijken: man= twee bobbels/bulten vrouw=

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hallo,

Mooi dat ze hebben vastgesteld dat het een koppel is en dat ze nu weer wat rustiger zijn. Het geslacht kun je bepalen door naar de dikte van de staartwortel te kijken: man= dikker (door de hemipenissen) vrouw= dunner. Of door onder de staartwortel te kijken: man= twee bobbels/bulten vrouw=

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×