Jump to content
Sign in to follow this  
hot-ice

Help: Spreekbeurt

Recommended Posts

hiz, ik moet voor het exame een spreekbeurt houden(-+20min). Natuurlijk heb ik gekozen voor het onderwerp "de baardagame" :P

 

nu, om extra punten te verdienen, is het mogenlijk om een video te laten zien. Daarom ga ik me in dit weekend bezig houden met een video montage. Ik heb zelf gee filmpjes over mijn baardje omdat men computer is gekrachd. Nu heb ik dus jullie hulp nodig, we heeft er foto's/filmpjes die ik mag gebruiken voor men spreekbeurt, een site men filmpjes is ook altijd handig.

 

heeft er iemand ook tips? ik moet een groto foto ophangen, en mag maar 1 foto(of een bundeltje) door de zaal laten rondgaan. voedsel dieren moet ik dus laten zien op de video.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heey wat voor foto s zoek je dan????

groetjes michel

 

videomatriaal hebben we helaas niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe groot is groot???

en ja wil je foto,s van een baardagaam

of juist van de binnekant van een baardagaam of van parasieten die ze kunnen hebben of van de huisvesting of van de voeding of van de eileg enz enz enz enz

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je geen foto,s op je pc staan??

of ben je die allemaal kwijt door de crash??

als je namelijk foto,s hebt of je krijgt die via mail

kun je ze bij diverse bedrijven online aflaten drukken

ook op poster formaat

ik weet niet of jullie in belgie

een primera boekwinkel hebben of een hema warenhuis

nou er zal er vast wel een zijn

ik weet niet of je bij hema ook vanuit belgie kan bestellen want

daar heb je de keuze ophalen in de winkel of thuis gestuurd krijgen

het is maar een idee

en ja wat foto,s kunnen we je dan wel mailen

en op het forum staan er ook al heel wat

pm naar de eigenaar of je die mag gebruiken en je bent al weer stap verder grtjsssssssssss

grtjssssssssss

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, ik heb al enkele tussen stappen moeten doen,(eerste 5/5 2de 5/5 3de 4/5) nu moet ik men spreekbuert 20/2/06 doen en kheb al een versie gedaan en nu raag i kjullie mening, wel is er dus nog een filmpje en ene pak foto's en klaat ook voedsel dieren zien. samen vul ik 20min. dusja hier is ie:

 

 

Ik ga vertellen over het houden van de baardagame. Om te starten zal ik het even hebben over de hobby; veel mensen denken dat het houden van een reptiel abnormaal is, en dat het ook gewoon een huisdier is om stoer te doen. Wel al die mensen hebben ongelijk. Er zijn misschien mensen die reptielen houden als huisdier, maar dan onder slechte omstandigheden. Vroeger was inderdaad een reptiel een abnormaal huisdier, nu wordt het steeds meer en meer populairder. Vooral in Holland is de markt zeer groot. Mensen die reptielen houden, houden ze omdat ze mooi zijn, je kunt er veel van leren en vooral om het een fantastische hobby is. Helaas is dit wel een vrij dure hobby, waardoor mensen gaan proberen geld te besparen en waardoor de dieren mindergoed worden verzorgt. In Belgi

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest David

Ik heb nog een filmpje liggen van mijn twee baardagamen terwijl ze dominant gedrag vertonen.

 

filmpje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo hot-ice als je het filmpje van David toont zullen de mensen die over deze dieren niets afweten er een slechte indruk van krijgen en een totaal slecht beeld van deze dieren vormen want als ik dit filmpje bekijk krijg ik de indruk dat dit gevaarlijke dieren zijn wat dus totaal niet het geval is.

Groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

×